• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL-spottere ved 19R i går ettermiddag?

Novair

ScanFlyer Gold
OSL-spottere ved 19R i går ettermiddag?

Noen OSL-spottere som klarte å knipse SE-DIN (MD82) under ankomst klokken 17.00 i går? Observerte 4-5 biler borte på vollen, så satser på at ankomsten ble dokumentert i bilder.

Del gjerne her eller send en PM :).

Last edited:
Re: OSL-spottere ved 19R i går ettermiddag?

Jeg lar meg i hvert fall ikke be to ganger når slike smekre damer kommer susende:colgate:

_DSC2110_web.jpg

Kan hende dette også trigger andre småslappe spottere :stir

Tusen takk, viking1965 og putzmeister. Flotte bilder!

Har lagret bildene på pcen for privat bruk, håper det går greit. Undertegnede var om bord i maskinen, derfor var interessen stor etter et par bilder. Nydelig vårsol og MD80 er en vakker kombinasjon.

Jeg lar meg i hvert fall ikke be to ganger når slike smekre damer kommer susende:colgate:

Javisst, hun er en meget vakker dame. Synd at hun (og hennes slektninger) er så sjelden å se her oppe i nord. Flotte bilder begge to.:up:

Back