OSL: RSH tar tilbake kioskene ved ankomst

Someone

Moderator
Medlem
Reitan Service Handel (dvs Narvesen, 7-11, etc) har denne gangen gravd dypest i lommene og har fått kontrakten fra OSL om driftingen av kioskene ved ankomsthallen, slik de gjorde frem til 2007.

SSP som driver de idag, vil fortsatt drive kioskene på avgang

Like grelle og blodsugne priser hos alle uansett, så jeg bryr meg lite.

Ikke om man tilbyr seg av tilbudene, har aldri sett noen gode tilbud hos Point mens hos de to andre trøndersjappene fristes man av mye rart hele året!

Kroneis til halvpris fortiden..

Å neeei, forsvinner Flavours og Point til fordel for gørrkjedelige Narvesen og 7-11?! :-(

Nja, er vel Narvesen som er gørrkjedelig, (enkelte) 7-eleven-kiosker synes jeg faktisk er bra! Flavours har jeg derimot ingenting til overs for, en hamburger ved navn "Flavours Hamburger" til 80 kr smakte rett og slett jord. Point er iallefall helt klart den beste kiosken etter min mening.

Nja, er vel Narvesen som er gørrkjedelig, (enkelte) 7-eleven-kiosker synes jeg faktisk er bra! Flavours har jeg derimot ingenting til overs for, en hamburger ved navn "Flavours Hamburger" til 80 kr smakte rett og slett jord. Point er iallefall helt klart den beste kiosken etter min mening.

Sånn går det når man absolutt skal ha hamburger fra noen som ikke "driver med burgere" ;) Point og den serien har mye godt i kioskene sine, men som sagt før, prisene er latterlig stive.

Point og den serien har mye godt i kioskene sine, men som sagt før, prisene er latterlig stive.

Det skyldes primært OSL og vil gjelde uansett aktør på OSL. Endel av de mer kjente merkenavn som har aktiviteter på OSL tjener knapt nok penger på aktiviteten der oppe, men har det pga synlighet. Det er en grunn til at OSL hadde et overskudd på 1.4mrd ifjor....

Back