flyKSU ScanFlyer Gold 28 Jun 2010 #21 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) 3, 4. og 6. siste bildet... :devot::devot::devot:
salmon-air ScanFlyer Silver 28 Jun 2010 #22 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Takker for Bildet ATPèn er fin den ;-)
7 73H NorFlyer Front Row 28 Jun 2010 #23 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Rett og slett lekkert
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 28 Jun 2010 #25 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Jauda, her er det litt av hvert som får tårekanalene til å jobbe. Nå kan du snart slå deg selv på fuglebrystet ditt og kalle deg proff amatør. Takk for kaffen forresten.
Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Jauda, her er det litt av hvert som får tårekanalene til å jobbe. Nå kan du snart slå deg selv på fuglebrystet ditt og kalle deg proff amatør. Takk for kaffen forresten.
viking1965 ScanFlyer Silver 28 Jun 2010 #26 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Tar det som et godt tegn at jeg sitter og smiler når bildene åpenbares Dette var bra
Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Tar det som et godt tegn at jeg sitter og smiler når bildene åpenbares Dette var bra
S seilfly Infrequent traveller ;-) 1 Jul 2010 #27 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Kan det være CO138 som vi ser med blå Korean(?) 747 i bakgrunnen? Ankom med CO138 den dagen så det kunne vært morsomt å vite...
Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Kan det være CO138 som vi ser med blå Korean(?) 747 i bakgrunnen? Ankom med CO138 den dagen så det kunne vært morsomt å vite...
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 Jul 2010 #29 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) seilfly said: Kan det være CO138 som vi ser med blå Korean(?) 747 i bakgrunnen? Ankom med CO138 den dagen så det kunne vært morsomt å vite... Click to expand... Dette er fra avgangen.
Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) seilfly said: Kan det være CO138 som vi ser med blå Korean(?) 747 i bakgrunnen? Ankom med CO138 den dagen så det kunne vært morsomt å vite... Click to expand... Dette er fra avgangen.
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 Jul 2010 #30 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Tusen tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det jobbes stadig med nye serier, ideene er mange så det tar litt tid
Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Tusen tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det jobbes stadig med nye serier, ideene er mange så det tar litt tid
RAHelland ScanFlyer Blue 2 Jul 2010 #31 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) MYE bra bilder her! hvilken brennvidde har du på dine linser?!
Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) MYE bra bilder her! hvilken brennvidde har du på dine linser?!
putzmeister ScanFlyer Dusty 3 Jul 2010 #32 Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Hei, jeg bruker Canon 18-200, Canon 35-350L og Canon 100-400L
Re: Osl Lørdag og Søndag (mange bilder) Hei, jeg bruker Canon 18-200, Canon 35-350L og Canon 100-400L