Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 13 Aug 2010 #3 Fine serie! Mange flotte fly, og spesiell effekt blir det alltid med vann
putzmeister ScanFlyer Dusty 13 Aug 2010 #4 Meget bra, det første Thai bildet var jo utrolig bra. Ellers pene bilder Jan
L Lund ScanFlyer Blue Medlem 13 Aug 2010 #6 Jeg er ikke Boeing fan, men en B747 T/O (Korean) med alt "gummiet" hængne ude, det er et syn der stadig fascinere mig /T
Jeg er ikke Boeing fan, men en B747 T/O (Korean) med alt "gummiet" hængne ude, det er et syn der stadig fascinere mig /T
Anders95 ScanFlyer Blue 13 Aug 2010 #8 Kjempebra! De jeg likte best var det første Thai-bildet og Korean. (Ingenting som slår 747)
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 14 Aug 2010 #9 Flott serie, men har Air Berlin dyttet tårnet ut av vater :colgate: ? Heavy på heavy er flott, ser frem til neste serie fra deg.
Flott serie, men har Air Berlin dyttet tårnet ut av vater :colgate: ? Heavy på heavy er flott, ser frem til neste serie fra deg.
M Morty77 Newcomer 14 Aug 2010 #10 Imponerende bilder i det været der. Og at man i det hele tatt orker å være utendørs!
Norwegian15 ScanFlyer Blue 15 Aug 2010 #12 Fantastiske skarpe bilder Mine to favoritter er det første bilde av Thai'en ogvdet første av Koreanen
Fantastiske skarpe bilder Mine to favoritter er det første bilde av Thai'en ogvdet første av Koreanen