• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Osl i sol og litt regn

inger

ScanFlyer Gold
Her kommer noen glimt fra de siste dagenes aktivitet på OSL :)
Vi har hatt fint vær noen dager, men regn har også sine fordeler :)

1OY-VKH.jpg

OY-VKH

2LN-TUH.jpg

LN-TUH

3G-EUYK.jpg

G-EUYK

4CS-TFM.jpg

CS-TFM

5LN-RRT.jpg

LN-RRT

6TC-SKS.jpg

TC-SKS

7TC-SKH.jpg

TC-SKH

8OY-KHU.jpg

OY-KHU

95601Frigg.jpg

5601 FRIGG

10YL-LCD.jpg

YL-LCD

11N866TM.jpg

N866TM

12LN-RRF.jpg

LN-RRF

13LN-OZP.jpg

LN-OZP

14contrails.jpg

:) Inger

Det er skikkelig flotte bilder du har tatt Inger:):):) Super bildeserie:D:D Thomas cook(OY-VKH) ble favoritten min;);) Godt jobbet:D:)

Nice :) Bilde nr 5 av sas på sierra ved utkjøring Bravo syd var fint,sikkert for at jeg har kløppt graset helt ned sånn at fargene kommer bedre frem heheheheehehehe :) :) :)

Jon :)

Hahahah :) ser på bilde nr 1 av Thomas Cook at i bakgrunnen så er jeg med Brann 11 og spyler. Da ble d mitt favoritt bilde hehe :) :) :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger LN-ALF og Jon :)

Thomas Cook-bildet er et av mine favoritter også, det må jo være delvis pga de kjekke herrene i bakgrunnen ;)
Fargen på gresset spiller helt klart en rolle ja :) Fra spøk til alvor; det gjør faktisk det, for her har jeg forsøkt å vise hvor flott det er på og rundt OSL ved å ha med litt omgivelser rundt flyene :) :) Så stor takk til dere som holder det så fint der :)

:) Inger

Back