L LN-OSS ScanFlyer Silver 20 Jun 2010 #1 Var oppom i noen timer.. Og OY-VKG kom idag og jah hehe Samt vink fra en hyggelig SK co-pilot! Enjoy!
Var oppom i noen timer.. Og OY-VKG kom idag og jah hehe Samt vink fra en hyggelig SK co-pilot! Enjoy!
H Hermann SF ScanFlyer Silver 20 Jun 2010 #5 Har vært på OSL en god stund i dag jeg også, men Thomas Cook'ene kom nok når jeg var på SAS-museet. Typisk. Men flotte bilder fikk du, hvert fall!
Har vært på OSL en god stund i dag jeg også, men Thomas Cook'ene kom nok når jeg var på SAS-museet. Typisk. Men flotte bilder fikk du, hvert fall!
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 21 Jun 2010 #6 Så han sto på stigen ja, når jeg dro videre innover mot flishaugen... Flott toutchdown på Thomas cook du fikk der.
Så han sto på stigen ja, når jeg dro videre innover mot flishaugen... Flott toutchdown på Thomas cook du fikk der.
L LN-OSS ScanFlyer Silver 21 Jun 2010 #7 Hehe takk for kommentarer! Ja meg med stigen... Må jo komme i høyde over gjerdene og noen ganger! Men merk. Jeg sto et godt stykke fra selve gjerde
Hehe takk for kommentarer! Ja meg med stigen... Må jo komme i høyde over gjerdene og noen ganger! Men merk. Jeg sto et godt stykke fra selve gjerde