Dear forumister.
Jeg har tidligere sett store reklameplakater både på internett og flyplasser at Norwegian selger OSL-HEL til 199,-. Videre har jeg også sett lave priser med SAS/Blue1.
Jeg har base på BGO, men i forbindelse med en jobb jeg har som coach
har jeg ett oppdrag i Oslo (OSL) fra mandag 11AUG til lørdag 16AUG. Returen hjem fra jobben i Oslo går med DY634 20.20-21.15 17AUG.
Altså, jeg har en hel dag i hovedstaden til å finne på noe sprell. Jeg har noen venninner i Helsinki som jeg har veldig lyst til å treffe igjen
Derfor tenkte jeg å slå på stortrommen å bestille OSL-HEL-OSL 17AUG, og korrespondere med OSL-BGO flighten hjem. Er dette mulig? Når jeg gjør bankkortet klar for bestilling finner jeg bare flighter til 1000,-kroners klassen:angry:
Hvordan gjør dere dette? Bør jeg bestille OSL-ARN-OSL, også ARN-HEL-ARN? Eller hva med OSL-CPH-OSL og CPH-HEL-CPH... Eller hva med å droppe DY-flighten hjem, og bestille OSL-HEL-CPH-BGO? Vil ha det billigst mulig. Er det noen her inne som har lyst å hjelpe meg?
Kanskje jeg bør vente litt med å bestille? AY's priser er jo latterlige.
Til info så har jeg akkurat fylt 18, og er EBS:colgate:
Tusen takk!
Jeg har tidligere sett store reklameplakater både på internett og flyplasser at Norwegian selger OSL-HEL til 199,-. Videre har jeg også sett lave priser med SAS/Blue1.
Jeg har base på BGO, men i forbindelse med en jobb jeg har som coach

Altså, jeg har en hel dag i hovedstaden til å finne på noe sprell. Jeg har noen venninner i Helsinki som jeg har veldig lyst til å treffe igjen

Hvordan gjør dere dette? Bør jeg bestille OSL-ARN-OSL, også ARN-HEL-ARN? Eller hva med OSL-CPH-OSL og CPH-HEL-CPH... Eller hva med å droppe DY-flighten hjem, og bestille OSL-HEL-CPH-BGO? Vil ha det billigst mulig. Er det noen her inne som har lyst å hjelpe meg?

Til info så har jeg akkurat fylt 18, og er EBS:colgate:
Tusen takk!