• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL/HANNOVER

ENTO

ScanFlyer Silver
29.03.06

SAS/ Braathens OSL-CPH-Hannover en vei: NOK 3105,-

Welcome Air OSL-Hannover en vei: NOK 1650,-

Norwegian OSL- Dusseldorf en vei: NOK 292,- + 2 timer tog Dusseldorf/flughafen Hannover NOK 340,- = NOK 632,-

Gratulerer Norwegian, det ble dere jeg booket !!
:cheers:

Replying to Topic 'OSL/HANNOVER'

Selv med halve prisen av SAS Braathens så er vel ikke Welcome Air en konkurent engang? Hvem gidder vel å loffe halve Europa rundt i en Do328?:sarc

Sikkert ikke den dagen du skulle fly, men man kan da komme seg OSL-CPH-DUS for 695,- og da får man oppleve både A321 og DH8 :)

Originally posted by KennethGS

Selv med halve prisen av SAS Braathens så er vel ikke Welcome Air en konkurent engang? Hvem gidder vel å loffe halve Europa rundt i en Do328?:sarc

Jeg tror vi kan fylle en 328 fra gjengen her inne

I disse Cebit dager, fylles nok flyene til Hannover opp uansett pris. Det er vel kanskje ikke alle som tenker på at det er mulig å fly til andre byer. Flere av mine kollegaer har flere ganger dratt til Hamburg og tatt tog frem og tilbake til Hannover og Cebit messen. Under Cebit skal du jo være heldig om du finner et hotellrom i Hannover og omegn om du bestiller mindre enn 10 måneder på forhånd. Og om du finner, så koster det sikkert like mye pr døgn som en veis billett med SAS fullpris mellom OSL og HAN.

Men ellers i året, ja det er en annen sak. Man melker kua når markedet er mest utsatt! Ingen er vel overrasket over det! Iallefall ikke oss Blaarusser!

BF:cool2

Vet ikke når CEBIT er, men aktuell reisedag er 29.mars. !
:up:

NB: SAS Braathens flyr ikke til HAM - det er det Lufthansen som gjør...

Ser flyene mellom CPH og HAJ er smekkfulle i flere måneder utover, det laveste jeg har sett er ENOECO og den er jo på ingen måte det billigste.

Back