Toby91
ScanFlyer Silver
Hallais!
5-6 bilder kommer sjelden alene, ikke sant?
Min tid er over i forsvaret og Gardermoen er lagt bak meg for en stund, men det betyr ikke at det er tomt for bilder! Hadde noen liggende av en C-17 fra USAF som var her og hentet gods til en som stod med snag i nesten en uke, noen av dere osl spottere husker sikkert det
Men har også noen bilder fra en tur eg hadde med Halvorsen her på forumet, takker forøvrig for en hyggelig tur! sa vel da at de bildene sikkert ikke kommer på nett, men det går jo ikke an å holde, så her er de! 
Må si Hercen blir liten i forhold, man kan jo tenke seg, på Charleston der disse to kom fra har de 60 C-17 :wow:
Hvor artig er det ikke med denne kua på snuten!
Ikke et fullt så vanlig skue på OSL
Selv om den er full er det imponerende takeoff run på denne maskina
Bakfra, av en eller annen grunn, forfra også så minner den meg om en flaggermus
Speedbird følger etter
Sniker med et bilde av den som stod med snag
Så var det over til bildene fra turen sammen med Halvor, vi bomma litt da vi stilte oss opp ved østre bane bare for å finne ut at.. Ja, den var stengt :lol:
Savner fokker 50 på Flesland i SAS farger!
5-6 bilder kommer sjelden alene, ikke sant?

Min tid er over i forsvaret og Gardermoen er lagt bak meg for en stund, men det betyr ikke at det er tomt for bilder! Hadde noen liggende av en C-17 fra USAF som var her og hentet gods til en som stod med snag i nesten en uke, noen av dere osl spottere husker sikkert det

Må si Hercen blir liten i forhold, man kan jo tenke seg, på Charleston der disse to kom fra har de 60 C-17 :wow:

Hvor artig er det ikke med denne kua på snuten!

Ikke et fullt så vanlig skue på OSL

Selv om den er full er det imponerende takeoff run på denne maskina

Bakfra, av en eller annen grunn, forfra også så minner den meg om en flaggermus

Speedbird følger etter

Sniker med et bilde av den som stod med snag

Så var det over til bildene fra turen sammen med Halvor, vi bomma litt da vi stilte oss opp ved østre bane bare for å finne ut at.. Ja, den var stengt :lol:

Savner fokker 50 på Flesland i SAS farger!