OSL ber om unnskyldning ..

Nå gjenstår kun en unskyldning fra NFF, for å ha takke ja til å være med på noe de burde forstått var utenfor dems mandat. :spin:
 
Er bildet hos Dagbladet pyntet litt på? Legg merke til registreringene LN-BRU & N65ILF.
 
Det jeg syntes var ekstra pussig, er at LN-BRU tilhører vel Braathens, og de har da ingen -300?
 
Originally posted by Marius_S
Stemmer det Trety, men LN-BRU er en -500. Ta en titt på linken HVI postet.

Åja... :)

Leste ikke teksten i linken HVI postet. Så flyet var i BU's eie, mens Norwegian leide det en periode mao? I så fall har de vel hatt 2 Heyerdahl'er da. Ikke rart en stakkar blir forvirret. :spin:
 
Blir nesten litt off-topic. dette, men:

Bildet i Dagbladet er nok ekte nok, sjekk hvilke bilder som ligger på Airpics av LN-BRU / N651LF fra 6.august 2002. Dette er for en flyfreak en del av den elementære flyhistorien til Norwegian ;)
Første flyet i de nye fargene, var nettopp flyet BU hadde hatt i nesten 10 år, og som noen måneder tidligere var returnert til ILFC. Derfor den doble registreringa, men den var LN-BRU igjen da den kom i trafikk. Selv var jeg der to uker seinere, og da sto den fortsatt slik:
 

Attachments

  • DYbru190802_800.JPG
    DYbru190802_800.JPG
    124.4 KB · Views: 5
Originally posted by Trety
Originally posted by Marius_S
Stemmer det Trety, men LN-BRU er en -500. Ta en titt på linken HVI postet.

Åja... :)

Leste ikke teksten i linken HVI postet. Så flyet var i BU's eie, mens Norwegian leide det en periode mao? I så fall har de vel hatt 2 Heyerdahl'er da. Ikke rart en stakkar blir forvirret. :spin:

Litt mindre forvirret blir man ved følge med på denne linken ;)
 
Takk både til OJB og KGL! Dette var en ting som hadde gått meg hus forbi (var ikke innom her den gangen ;)), så dette var en fin oppklaring.
Jeg husker at Norwegian leide inn andre maskiner fra andre selskaper (bl.a. Futura?) som ikke var i DY-fargene en periode, men denne oppdaget jeg ikke. :cool2
 
Back
Top