Oppsan, bestilte visst en billet. HJELP!

Aleksander Maaland

ScanFlyer Silver
Jeg var inne på travelpartner.no å sjekket billetter og sånt.

Så kom jeg opp til der du fyller inn navn. Så trykker jeg neste så bestilte jammen meg TP billet til meg. Jeg har ikke betalt noe jeg heller ikke kan gjøre, fordi jeg er 15 år.

Billeten vises på mytripandmore.com å hele pakka.

Har sendt en mail at det var et uhell. Bør jeg ringe dem?

EDIT: Å jeg skulle bare sjekke hva totalprisen ble.

Last edited:
Tusen takk. Gleder meg.

Alvor. "Hvis ikke billettet blir betalt innen fristen blir billetten automatisk slettet"

Takk for hjelpen da;)

Jeg lurer på hvorfor du "gikk så langt" for å sjekke pris? Prøvde travelpartner selv på et kjapt søk Oslo-London, og prisen for hvert alternativ fikk jeg vite lenge før jeg valgte flighter. Også på siden der man fyller inn navn o.l. får man vite prisen.

Om du hadde registrert deg der, svart ærlig på alle spørsmålene, og fått "Approved", kunne du reist til USA. Var det dit du "bestilte" billett?

Tidtabell

Utreise Fredag 13 November 2009
Avg. Tid Fra Ank. Tid Til Flight
13 Nov 12:45 Stavanger 13 Nov 14:20 Amsterdam KL1200
13 Nov 17:45 Amsterdam 13 Nov 20:00 New York - John F. Kennedy KL643

Hjemreise Søndag 15 November 2009
Avg. Tid Fra Ank. Tid Til Flight
15 Nov 12:30 New York - John F. Kennedy 15 Nov 14:45 Detroit NW7147
15 Nov 16:00 Detroit 16 Nov 05:55* Amsterdam NW252
16 Nov 08:10* Amsterdam 16 Nov 09:45* Stavanger NW8302
* = Ankomst dato og utresedatumet er forskjellig

Fylte inn navn. Feltene må fylles inn for å kunne gå videre sjø. Tenker faktisk litt på å reise. Men kjedelig uten reise følge:D Anyone?

Nå er også minste prisen til 4000- et eller annet som på klm sine hjemmesider. Super pris jeg har fått oppgit da? 2443 kr totalt.

Last edited:
Så lenge du ikke betaler er ikke billetten bindene. Så du kan bare la være å betale, så forfaller den:) Men 2443,- så tror jeg nok jeg hadde reist selv:)

De sier ja sånnsett. Tenker på at jeg har sendt mail til travel partner å sagt at bookingen var et uhell, regner med og få til svar at billetten sletter seg selv.

Sitter og tenker på om jeg skal dra.

Når du er mindreåring kan du vel ikke reise alene over?

Du blir vel ikke akseptert på hotell når du reiser alene.

Back