Oppmøtetid ved forsinket avgang (haster)

Peppep

ScanFlyer Gold
Oppmøtetid ved forsinket avgang (haster)

Jeg skal med BA759 i kveld, som er halvannen time forsinket. Har ikke fått noen beskjed fra BA i det hele tatt, men fikk varsel fra TripIt, og ser at maskinen er mye forsinket fra LHR (vises som gate closed / departed, men finner den ikke på Flightradar24).

Kan jeg møte senere på Flesland når det er liten/ingen mulighet for at de tar inn forsinkelsen? Stenger innsjekk senere eller til original tid (19:50)?

Re: Oppmøtetid ved forsinket avgang (haster)

Vet ikke 100%, men ville aldri gamblet på å møte opp senere. Antagelig stenger de innsjekk til vanlig tid for å ftigjøre personnfllet til andre oppgaver.

Med sas står det jo alltid på tekstmeldingen at en skal møte til oppsatt tid ved forsinkelser.

Jeg har kun håndbagasje, så jeg hentet BP gjennom appen og kom 20:20. Alle skrankene var stengt, og det var null personale fra SGH. Så det hadde ikke gått med innsjekket bagasje.

Et par observasjoner mens vi ventet på boarding:

-Politiet i passkontrollen var bevæpnet.

-Passkontrollen gikk utrolig tregt. Det gikk ca 20-25 min bare for å ta unna nok til at broen ble ledig slik at vi kunne starte boarding. Da var det fortsatt mange igjen, og dette var en A319 fra LHR.

Back