Oppgradering United

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
Et lite spm. Jeg skal fly med United fra Cancun til Newark via Houston. Man kan oppgradere til first ved å betale 101 $ eller 15 000 miles. Det står ingenting om man får bedre poengopptjening ved å oppgradere med penger. Noen som vet man får dette? Jeg regner egentlig ikke med det siden et par fordeler som bedre servering og seter er listet opp, men sikrere svar mottas med takk.

Ved ikke om du får flere point, men 100 USD for en upgrade ville jeg til enhver tid betale.

Har fløjet den flere fange med CO - og de gange har der været super service ombord. Hvordan det er blevet efter sammenlægningen ved jeg ikke. Men turen fra CUN til EWR er trods alt nogle timer, så det vil jeg mene er 100USD værd.

Et lite spm. Jeg skal fly med United fra Cancun til Newark via Houston. Man kan oppgradere til first ved å betale 101 $ eller 15 000 miles. Det står ingenting om man får bedre poengopptjening ved å oppgradere med penger. Noen som vet man får dette? Jeg regner egentlig ikke med det siden et par fordeler som bedre servering og seter er listet opp, men sikrere svar mottas med takk.

Forskjellen er maten og setene, samt gratis Direct TV dersom flyet er utstyrt med dette. Av naturlige grunner er det også bedre plass til carry-on og man får boarde først. Det er tross alt snakk om en del timer ombord, så USD 100 kan være vel anvendte penger.

Back