• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Oppfølgeren, 777-300 HS-TKB

Re: Oppfølgeren, 777-300 HS-TKB

Pøhh, jeg fikk den i luften :baeh . Åkke som, dette er en lekker sak vi gjerne skulle sett besøkte OSL litt oftere.
 
Re: Oppfølgeren, 777-300 HS-TKB

Jada,og vi tok i mot den med åpne armer,hehe.
Flotte bilder det her,Stein.


Vidar
 
Re: Oppfølgeren, 777-300 HS-TKB

Spennende at Thai har begynt med 777-300 på Gardermoen, vanligvis bruker de 772.
Ekstra spesielt med HS-TKB, den fløy jeg med i sommer fra Melbourne - Bangkok! :-)
 
Re: Oppfølgeren, 777-300 HS-TKB

Hvilken rekkevidde har 773? Jeg trodde at BKK-OSL var i lengste laget for 773...
 
Re: Oppfølgeren, 777-300 HS-TKB

Imponerande att TG flög BKK-OSL med Boeing 777-300. Flygtiden i motvind måste vara närmare 12h non-stop. BKK-OSL kan mycket väl vara världens längsta reguljära flyglinje med 777-300. Jag gissar att kärran är "payload restricted" på en så lång flygning.
Häftigt med 773! Hoppas den blir vanlig på OSL, den har ju med 386 stolar nästan samma seating kapacitet som TG 747.
 
Back
Top