Du faar vente til vaar utsendte flygende hos UA, Tommy777, vaakner. Han er nok den her paa forumet som har flest turer i C med UA 747 vil jeg tro.Ja, det var noe slikt jeg tenkte, Hickok. Benplassen er ikke noe problem med mine 174 cm.
Naa er det sjelden at beinplassen er dirkekte avgjörende paa buisnessclass. Der er den stort sett tilstrekkelig uansett. Det er ofte andre faktorer som er avgjörende, som om det er kun to rader i en minikabin, eller at en ikke faar mer trafikk enn nödvendig forbi en. Upperdeck gir en slags fölelse av privatjet, ettersom det er faa folk der oppe. Kan väre verdt litt det ogsaa.
...
På linken bgo-flyer postet over her, ser man at flere av biz-setene har små sirkler over seg, mens andre har dem under. Vil det si enkelte er "feil" vei, og andre "riktig" vei? Har sett det flere ganger. Har prøvd å søke meg frem til bilder, men da finner jeg gamle/retro-maskiner fra 60-70-tallet... ..
Synes det ser litt feil ut å sitte med med ryggen i "feil kjøreretning" men det er vel ett tiltak for gjøre setene mer private...
Synes det ser litt feil ut å sitte med med ryggen i "feil kjøreretning" men det er vel ett tiltak for gjøre setene mer private...
Tja, siden nose pitch'en vel er rundt 6-7% (?) for level flight, så er det iallefall med flat beds sannsynligvis bedre å ligge mot "kjøreretningen"?
Tja, siden nose pitch'en vel er rundt 6-7% (?) for level flight, så er det iallefall med flat beds sannsynligvis bedre å ligge mot "kjøreretningen"?
2-4 grader er mer normalt, men det kommer an på vekt, høyde (density) og fart(indikert). Edit: egentlig EAS, ikke indikert, men da snakker vi flisespikkeri.Tja, siden nose pitch'en vel er rundt 6-7% (?) for level flight, så er det iallefall med flat beds sannsynligvis bedre å ligge mot "kjøreretningen"?
2-4 grader er mer normalt, men det kommer an på vekt, høyde (density) og fart(indikert).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.