Oppdatering av Caravelle-boken

Veldig bra bok (eller murstein om du vil) som er et MUST i enhvert luftfartsinteressert hjem! LØP OG KJØP! Vakker er boken også!

Da er det bare 13 bøker igjen i salg. Webshoppen stenger når vi kommer til 5.

Her har man investert i en killer av en coffee-table-book, og så kommer det oppdateringer på 40 sider? Han skulle ikke gjort seg litt mer ferdig før han lanserte?

;)

Det er med denne boka som med alt skrivearbeid, man må sette en strek. Man kan fikle til evig tid hvis man vil siden det alltid vil dukke opp nye ting. Det vil du nok oppdage hvis du skal skrive noe om Fornebu, unge mann... :drunk:

Originally posted by Concorde

Originally posted by Savipix

Vad kostar ett uppgraderingspaket? :cool:

Trenger du help-desk, finner du den her.....
Denne norske reklame er nok noget at det sjoveste(koseligste ???) jeg har set
længe....Jeg har set den for lang tid siden, men igen kom jeg til at le, så tårerne
trillede...Heja Norge

Hilsen
Ole

Originally posted by LN-KOG

Det er med denne boka som med alt skrivearbeid, man må sette en strek. Man kan fikle til evig tid hvis man vil siden det alltid vil dukke opp nye ting. Det vil du nok oppdage hvis du skal skrive noe om Fornebu, unge mann... :drunk:

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

For h#¤%vete. :colgate:

Originally posted by Falcon

Originally posted by LN-KOG

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

For h#¤%vete. :colgate:

nudgenudgewinkwinkknowwhatimean

Når boken er ferdig lest - perm til perm (om en ca. 20 år) kan jeg sikkert bestille oppdateringen!

Man kan ta med seg boka mens man kobler av på dass. Etter ca 2 måneder er du igjennom boka og kan starte på oppdateringene...inntil det kommer nye...:colgate:

Da er det ikke mulig lenger å kjøpe boken - vi er rett og slett utsolgt og pallen er tom. Siste bok gikk av stabelen i dag og havnet hos en heldig leser/entusiast på øyriket.

Back