• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Om LN-RKP, WiFi ombord og annet longhaulflåteprat

Re: SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

Tok flyet av med tekniske mangler?

Slik tolker jeg kommentaren din

Tror nok han heller mener at RKP er et 'annenrangs' fly, komfortmesig sett. ;)

Tror nok han heller mener at RKP er et 'annenrangs' fly, komfortmesig sett. ;)

Sorry,
overså den

Så ille er det egentlig ikke. Reiste CPH - BOS med den i april. Slitt, men ok på en dag-flyging. Ikke WiFi, men CPH - PVG - CPH fungerer WiFi dårlig uansett

Uansett bra at maskinen snart erstattes av en ny A330

Hvorfor det egentlig?

Espen

Er min erfaring - på rutene over Russland går det ekstremt tregt. Det opplyses også ofte ombord at nord i Sibir er det område med satelitt skygge

Er min erfaring - på rutene over Russland går det ekstremt tregt. Det opplyses også ofte ombord at nord i Sibir er det område med satelitt skygge
Det kan jo stemme når ein kjem langt aust og nord, og så er det vel også avslått over kina uansett?

Langdistansemaskinene har vel heller ikke fått det nye internettet som funker ennå heller? Men har det gamle trege?

Internett virker nå over Kina, begrensningen opphørte for rundt ett år siden. Ingen av dagens 340 eller 330 er planlagt med ny internettløsning, er usikker på den 330 som kommer i mai 19, men 350 får raskt internett.

Langdistansemaskinene har vel heller ikke fått det nye internettet som funker ennå heller? Men har det gamle trege?

Ikke flydd "de gamle" flyene, men på 330E synes jeg nå at internett var helt greit. Iallfall ikke tregt. Dog ikke mulig å streame noe, men til surfing var det ikke tregt på samme måte en opplever på DY sine maskiner iallfall.

Hva bruker dere om bord, smart mobil eller Ipad ? Har opplevd at det er omtrent umulig å lade Ipad på de eldre A330, strømuttaket passer, men gir ikke nok strøm til oppladning. Men dette ble jo veldig OT ifm hva tråden heter.

Back