• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Om håpløse topp-lister; denne gangen hoteller

Om håpløse topp-lister; denne gangen hoteller

Siden alle linkene under hvert hotell går via Tradedoubler så var vel kriteriet for å havne på listen at Nettavisen kunne tjene noen kroner for å plassere dem på listen ;)

Re: Om håpløse topp-lister; denne gangen hoteller

jøss, er det fortsatt lesere av nettavisen.no? Sist jeg forvillet meg inn der var jeg usikker på om jeg leste en tilbudsavis eller faktiske nyheter. Og de få artiklene de hadde kopiert fra andre media eller nyhetsbyråer hadde så kryptiske headinger som mulig, kun for å få enda flere klikk. Når annenhver "artikkel" egentlig er en annonse forkledd som redaksjonelt arbeid er det komisk at de i det hele tatt har lov til å ha ordet avis i adressen. At ikke forbrukerrådet har stengt ned dr*tten for lenge siden er et mysterium. Nettavisen strekker og bryter regler for annonsering så godt og ofte de kan.

At "testen" over er linket til tradedoubler overrasker meg ikke et sekund...

Etter å ha bodd en del ganger på Plaza så vil jeg si at det aleine sier sitt om denne rangeringen. Har nettopp kommet hjem fra et par dager på Farris Bad, og der er ting helt klart i innsparingsmodus og mye som var bra i fjor er ikke så bra i år.

-A

Nettavisen (og deres lesere) er en tragedie, og som beskrevet over her, en sammen sausing av reklame og redaksjonelle artikler. Det er vel den eneste måten de kan overleve på.

Norefjell er flott, men buffetlunsjen der var en tragedie i vinter, i hvert fall.

Nettavisen (og deres lesere) er en tragedie, og som beskrevet over her, en sammen sausing av reklame og redaksjonelle artikler. Det er vel den eneste måten de kan overleve på.

Dette blir for dumt. Å kalle meg en tragedie fordi jeg leser Nettavisen er "rett å slett en tragedie", og sier vel så mye om den/de som kommer med slike uttalelser en oss "tragedier"

Har vært på forumet av og på en stund nå, og slike uttalelser som denne og lignende styrker vel ikke akkurat anseeslsen for dette forumet, og kan med fordel utelates.

Kjeft gjerne på meg for dette, men slik surmuling og besserwissing trenger vi egentlig ikke her. Men kanskje er det bare meg det er noe feil på?

EDIT. Jeg synes forøvrig at det mye bra her på forumet, så det også er sagt

Last edited:

Ja, det var en tabloid kommentar fra min side. Men det var ikke ment som noe annet enn en kritikk av Nettavisen og deres lesere som har stemt fram disse hotellene som "de beste" i Norge. Undersøkelsen er ingenting verdt, i mine øyne. Dessuten er jo dette et av flere tilfeller på kobling av redaksjonelt stoff og reklame, som mange ikke er klar over.

Ja, det var en tabloid kommentar fra min side. Men det var ikke ment som noe annet enn en kritikk av Nettavisen og deres lesere som har stemt fram disse hotellene som "de beste" i Norge. Undersøkelsen er ingenting verdt, i mine øyne. Dessuten er jo dette et av flere tilfeller på kobling av redaksjonelt stoff og reklame, som mange ikke er klar over.

Det var vel det jeg mente. Litt vel tabloid og Nettavisen LOL.

Nettavisen har jeg sluttet å lese for lenge siden, og denne testen utløser ikke noe savn.

Back