Okay, så er jeg winglete!

atck

ScanFlyer Gold
Okay, så er jeg winglete!

Jeg pendler altså hver uke mellom Stavanger og Oslo. Det er jo fint. Ikke så fint at Canonen min har tatt kvelden, men jeg har jo en Olympus C-5060, egentlig dykke-kameraet mitt, som backup. Fin anledning til å sitte å knipse litt, og etterpå sitte og prøve å fjerne støy og annet "kompakt-kamera-mikk-makk" fra bildene i Photoshop.
Disse er jo da selvsagt tatt gjennom vindu så det blir jo litt støy og flekker. Uten skrupler har jeg brukt tjuvtriks i CS2 for å bli kvitt dem. ^_^.
Så da er det bare å sette i gang. Winglets er tema, kommentarer kommer over bildene:

Ikke lenge etter avgang fra Sola, høyresving mot Sigdal, rett over Stavanger.
P1010009.jpg

Winglet. LN-KKR. Trur eg.
P1010013.jpg

Nedstigning mot Gardermoen. Skulle ikke forundre meg om en eller annen konge gikk gjennom isen under oss. En gang.
P1010022.jpg

Av gårde Kåre fra Gardermoen. Fin og ny B737-800. Aner ikke reg.
P1010035.jpg

The Gaustadtopp to the right, Jomfruland to the left, according to the first officer.
P1010056.jpg

Prekestolen litt til venstre. Djeeezes, hvem var det som bestilte komprimering av det bildet?
P1010069.jpg

Den nye gods-terminalen på Ganddal i forgrunnen, Sandnes i bakgrunnen.
P1010081.jpg

Helt sikkert 100 fredede gravhauger som irriterer livet av de lokale bøndene samt skyggen av en Boeing på right base 36 til Sola.
P1010091.jpg

Takk for seg.

Re: Okay, så er jeg winglete!

Nydelige bilder Atck. Men har LN-KKR winglets?

Okay, KKX? Jeg er jomen ikke sikker. Må ærlig talt innrømme at reg-nummer ikke er første pri. Faller vel litt igjennom som spotter der. :lol:

Den gikk 0725 onsdag 23. juli. Rød snute. :rolleyes:

Kan ikke si jeg er sikker selv heller, men mener å huske at det er en av maskinene sist i alfabetet som har winglets, foruten -800ene. F.eks -KKX

Det er KKX som har winglets ja. Det er den som har Network Norway dekaler. Men nydelige bilder av sjeldne vinkler.

Nydelige bilder!!! Sist jeg fløy OSL-SVG i midten av april hadde vi nydelig vær og fikk lysefjorden på siden. Det var fantastisk! Og vinglets er bare evig kult og definitivt kommet for å bli!

Kjempefine bilder - morsomt å se bilder av DY sine winglets også!!

Flotte bilder av Winglets dette her, selv om kvaliteten på ditt kompaktkamera ikke er like bra som din Canon.;)
Flere bilder tar vi imot. :)

Airbus 330.

Dette var flotte bilder! Jeg har litt sans for norske landskaper sett fra oven, og når du har med tøffe winglets i tillegg, blir det jo strålende! :)

(og kongen gikk gjennom isen på Tyrifjorden, right?)

Back