• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Oh Lord will you buy me a ..... god fredag

Hvordan rekker man det? :8:

Høres ut som en dose flaks. 10-15 minutter i taxi, null kø eller fast track hos Securitas og et fly som står med avgangstid 7 minutter etter rutetid. Er man heldig kan det meste gå an.

Hvor skal du se på Sinterklaas?
Groningen. Skal se om jeg ikke finner mere å se i nord hvor jeg ikke har vært før.

Lurer nesten på om jeg blingset på klokken. Hadde 12 eller 42 minutter fra fly til tog så jeg satte opp farten. Stod på perongen etter 5 minutter.

Og det inkluderer kjøp av billett.

Ferien startet i dag.
Tror jeg tar meg en flaske Champagne...

- Mann 47

God ide, sitter nå med en flaske Segura Brut og ser på solnedgangen i Dallas. På mini-ferie hit og fikk avkjølt oss, kuldebølge i Texas denne uka, men er vel bortkastet å gråte på skuldrene til Nordmenn i November .:rolleyes:

Attachments

• 73BE3F51-16F0-4064-96B1-438706667DB2.jpg
    73BE3F51-16F0-4064-96B1-438706667DB2.jpg
    57.3 KB · Views: 87
God fredag fra det dyre toget på vei til OSL. Skal ut på nye eventyr så det blir lite tid til TV. Skal se det som kanskje blir siste tradisjonelle feiring av SinterKlaas.
B881846108Z.1_20190508153523_000+GRE1AL7B0.1-0.jpg

Mange har så lite sansen for ansiktsfargen til nissens hjelpere at det ikke er umulig at dette havner på TV.

Ha en god en alle som reiser for å få med seg siste politisk ukorrekte feiring.

Er det Zwaarte Piet, eller hva de nå kaller det? Var ute og drakk øl nå med en Nederlender, som er bra mørk, og som pleide å kle seg ut som vedkommende på Halloween.

Uansett... alt (!) For sen natta fra Tilburg. Skal opp på jobb og 8 timer presentasjon kl 07.30 :/

Back