• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Og onsdag står for døren

Bergern

ScanFlyer Dusty
Og onsdag står for døren

Mornings fra rett vest for elven som betyr noe her til lands!

Tok skrittet og ordnet opp med noe kjedsomhet i februar;
Må være bedre å kjede seg i Hanoi og Ho Chi Minh enn på Eiksmarka er tanken.
Forøvrig skal det spises pinnekjøtt i Nice, drikkes dårlig juleøl i Stavanger og løses opp på julemarked i Praha før ølguttene synger julen inn.
Idag skal det jobbes for første gang på tre uker. Ingen stor hang, men det er nå sånn livet er.

Ha en flott midtuke og nyt senhøsten!
Den er det muligheter for mye kos i :)

Re: Og onsdag står for døren.

God onsdag! Sånn skikkelig høststemnig som det bare kan bli i november i Trøndelag, men jammen er det rart, det har sin sjarme. Sitter og tenker litt på at jeg har lyst til å fly, men får la lysten råde et par uker til før det bærer opp og ut. Ha en strålende dag!

God morgen fra Kristiansand!

Kom sent hjem i natt fra spontantur til Danmark med familien. Etter det har det gått i ESPN, der jeg har sett finalen i WSOP. Ellers er det dagen før dagen idag, klær skal vaskes, goprokamera må finnes og kofferten må pakkes. Frisøren må også besøkes, rett etter legen.

Ha en finfin dag folkens!

God morgen, her måtte en påkoste seg flytogtur siden nsb var 11 min forsinket. Det blir snaut når en har 7 min til gate closing, selv om det er gate 26 som venter.

God morgen fra Oslo nord - her står folkene å skaper is på bilrutene - jeg har garasjeplass og isfritt - når det sies så var det +1 grad ute - men rått ute.

Ingen flyvninger denne uken - bare neste fredag.

Jan :fly

God morgen fra Sandaker. Litt gjemmekontor etter arvingen er levert i barnehagen og frem til lunsj for og begrense logistikken litt. Ha en fin dag

God formiddag fra Snillfjorden! :)

Vekslende vær er stikkord også denne dagen, men akkurat nå er det opphold og 7+...ergo ikke mye vinter å spore. Ikke noen store bedrifter denne dagen, men tror det en del ting/tang som bør flyttes fra 2 etg til en bod i 1 etg, så noe syssler blir det denne dagen.

Ha en fortreffelig dag forumister, bare et par dager til helg nå!! :D :D

Hei hei fra Trondheim
Her regner det og er grumsevær. Ha en frøktelig tørr dag....:p:p

God og strålende onsdag fra OSL. Her ventes det på DY til SVG som for øyeblikket er oppsatt med gate 19D...
Ellers overhørte jeg følgende i sikkerhetskontrollen i dag: Hvor er alle penga mine? Det var en middelaldrende mann som ikke hadde sjekket mer en en av sine 5 kasser med rot og røre...
Det ble jo dødsstille da han sa det og sikkerhets vakten pekte bare mot resten av stæsjet som han hadde stablet oppå hverandre, og der var selvsagt pengene til kall'n... Flaut...

Ha en glitrende og fjong dag :)

Back