Ødelagt høsteferie
Tja hva skal man si til dette. Riktignok synes jeg 10 min før avgang er dårlig tid å komme og vil være med et fly. Virker som en litt furten far som har tatt kontakt med avisen.
At toget på Østfoldbanen var "litt" forsinket burde vel blitt tat høyde for...og Flytogene går jo hvert 10.min så da hadde jo personen vært på OSL kun 20 min før avgang. Forstår forresten ikke at han måtte sjekk inn på Gardermoen, hvorfor gikk han bare ikke til utgangen/gaten? Han hadde jo ikke bagasje som skulle sjekkes inn. Han hadde tydeligvis ikke benyttet seg av internet innsjekk eller insjekk på mobiltelefon.
SAS fulgte vel her bare reglene, men at de ikke kunne la tenåringen få låne telefonen for å ringe etter hjelp, men ble bedt om å tigge penger av andre synes jeg er litt drøy.
Hva synes dere:
http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=215429
Kanskje en fremtidig Norwegian-kunde?
Tja hva skal man si til dette. Riktignok synes jeg 10 min før avgang er dårlig tid å komme og vil være med et fly. Virker som en litt furten far som har tatt kontakt med avisen.
At toget på Østfoldbanen var "litt" forsinket burde vel blitt tat høyde for...og Flytogene går jo hvert 10.min så da hadde jo personen vært på OSL kun 20 min før avgang. Forstår forresten ikke at han måtte sjekk inn på Gardermoen, hvorfor gikk han bare ikke til utgangen/gaten? Han hadde jo ikke bagasje som skulle sjekkes inn. Han hadde tydeligvis ikke benyttet seg av internet innsjekk eller insjekk på mobiltelefon.
SAS fulgte vel her bare reglene, men at de ikke kunne la tenåringen få låne telefonen for å ringe etter hjelp, men ble bedt om å tigge penger av andre synes jeg er litt drøy.
Hva synes dere:
http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=215429
Kanskje en fremtidig Norwegian-kunde?