• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

O.T. Jeg fikk ikke fri...

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
...til Status Quo-konserten 9/2-05.Til gjengjeld skal jeg jobbe 5 dager for Spanair i den perioden M.A.O.: Jeg har en bilett til salgs. Onsdag 9/2 kl. 20:30.Nominell pris 375.-

Status Quo er et 60/70-talls band med 999 tekster og én melodi,sies det.Dere husker sikkert Shell-reklamen for en to-tre år siden.

Dessuten får dere sitte sammen med noen av mine flyinteresserte venner: Reiseklubben av 1981."Øl og fly"!:p

Ah .. Status Quo .... en av ungdommens store helter ...
Sitter tilfeldigvis akkurat naa og hoerer paa et konsertoppdak (so-so kvalitet) fra 2004 som jeg kom over paa WinMX i gaar .... det svinger ennaa!!

Den gjorde vel Status Quo like 'ufarlige' som 'Love Hurts' gjorde Nazareth ... Men ja, de gjorde en cover av den. Orginalen er med noen hollendere som kalte (kaller?) seg Bolland ..

Skulle gjerne hatt den billetten, men jeg har en allerede.
Gleder meg faktisk stort til den konserten. Synd du ikke får gått.

LN-MOW: Hvilket klipp? Har selv lastet ned en god del Status Quo på WinMX selv.

LCH: Ja, riktinok som en coverlåt, men det var de som gjorde den kjent, tilbake i 1986.

De er fortsatt oppegående. Riktignok er det bare to medlemmer igjen av originalbestningen, men i år er det til gjengjeld 40 år siden de to møttes, og ett par år etterpå ble han ene (Rick Parfitt) med i bandet til han andre (Francis Rossi), og de fikk sin første hit i 1968. Senest i høst kom to nye singler fra bandet, og et nytt album skal være på vei.

Originally posted by Martin

LN-MOW: Hvilket klipp? Har selv lastet ned en god del Status Quo på WinMX selv.

Klipp? Her snakker vi full konsert .... Munchen 20.6.2004. 1.31.17 lang ..

Hadde med biletten til "fly og vin",men glemte å auksjonere den!

Siste sjangs før den går i søpla!:wow:

Originally posted by FBU 4EVER
Hadde med biletten til "fly og vin",men glemte å auksjonere den!

Siste sjangs før den går i søpla!:wow:

selg den på finn.no!

Back