nytt medlem + muligheter oppgradering klm

krs-per

ScanFlyer Blue
Folkens,

har snoket litt rundt på forumet en tid og bestemte meg for å registrerer meg da jeg endelig hadde noe vettugt å spørre om. Har vært flyinterresert i endel år og syntes fortsatt det er ganske fett med store flyplasser og fly. Var nære ved å begynne på PPL i fjor, men valgte å kjøpe fin bil istede denne gangen. Uansett, drømmen er nok fortsatt å ha mulighet til en jorda rundt tur sammen med dama i et eget fly(Cessna 350/400), vi får se hva fremtiden bringer!

..tilbake til nåtiden:

skal etter all sansynlighet til San Francisco i oktober på konferanse med jobben. Har litt lyst å få til biz en vei. Har funnet at at jeg har 26000 flying blue miles, men vet ikke om dette er nok til en oppgradering ams-sfo ? Hvis det ikke er det, vet noen sånn ca pris på oppgradering og evt. hvordan man går frem for å få dette til ?

Ok, kan da evt. kjøpe de ekstra poengene som mangler. Kan denne oppgraderingen gjøres fra alle bookingklasser ?

Tror ikke man kan kjøpe poeng hos Flying Blue. Lette selv etter muligheten til det en gang, da jeg ikke hadde nok poeng til å kunne bruke de på noe, og bare ville kvitte meg med det jeg hadde.

Ok, kan da evt. kjøpe de ekstra poengene som mangler. Kan denne oppgraderingen gjøres fra alle bookingklasser ?
Det med liten skrift nederst indikerer at det kun kan oppgraderes fra full-pris economy-billetter.

Jeg ville ringt customer service hos KLM og spurt rett og slett. Gjorde det selv en gang, og det virket som det ville vært mulig hvis det hadde vært noe ledig.

Gikk ikke for min del, men det jeg har hørt om KLM biz er veldig bra. I verste fall kan det henne du klarer å grine deg til sete i den forerste økonomi kabinen. Det er vist et hav bedre enn de lenger bak hvis det er 747 du flyr da.

Back