Nytt kundemagasin hos SAS Braathens (på tide..)

morr

ScanFlyer Blue
Nytt kundemagasin hos SAS Braathens (på tide..)

SAS Braathens lanserer sitt nye kundemagasin ”SAS Braathens Magasinet” i februar neste år. Det erstatter de nåværende magasinene ”Reis og Se” og ”På Norske Vinger”. Det nye produktet vil komme ut 10 ganger i året i et opplag på 80.000 eksemplarer. SAS Media har fått oppdraget med å produsere magasinet.

http://www.boarding.no/art.asp?id=14135

-
Det må vel være lov å si at dette var jammen på tide. Navnevalget kunne vel vært mer spennende...

Replying to Topic 'Nytt kundemagasin hos SAS Braathens (på tide..)'

Synes godt de kunne funnet på et bedre navn ja...
Lurer på hvor mye de betalte for det... :p

Enkelt navn i ren Rema 1000 stil......"Ryk og reis" eller "På skandinaviske vinger" hadde nok ikke gjort seg.
Synes det nye navnet er helt greit. Regner med at Scanorama også ligger i stolryggen, er som oftest mest interessant det som står der synes jeg. Langt mer interessante artikler etter min mening, standarden på artiklene er høyere.

Håper inderlig at de bruker SAS' layout, layouten i PNV var til tider helt bak mål.

Originally posted by LCH

Håper inderlig at de bruker SAS' layout, layouten i PNV var til tider helt bak mål.

Tja....vet ikke om jeg er enig....men hvis SASBraathens absloutt er så stolt over å være norsk, og fly med det norske flagget plassert på flykroppen så bør dem vel gjøre det skikkelig også.

"lavprisselskap" skal da egentlig ikke ha noe flyblad. Klarer de å tjene inn det det koster å skrive og produsere i reklameannonser?

Både Southwest og Ryanair har inflight magazines, så da lønner det seg nok!:D

Back