Polaris Free Luigi 9 Apr 2010 #1 Endelig en stopper for alle SK vs DY - diskusjoner, de har fusjonert! :colgate:
LN-MEH ScanFlyer Gold 10 Apr 2010 #4 Polaris said: Endelig en stopper for alle SK vs DY - diskusjoner, de har fusjonert! :colgate: Click to expand... De stopper vel opp en stund, men så kommer spekulasjonene om hvor lang tid som går før halen er blå/hvit igjen...
Polaris said: Endelig en stopper for alle SK vs DY - diskusjoner, de har fusjonert! :colgate: Click to expand... De stopper vel opp en stund, men så kommer spekulasjonene om hvor lang tid som går før halen er blå/hvit igjen...
Polaris Free Luigi 10 Apr 2010 #6 Beste av alt er at det ikke er rigget på noen måte, helt tilfeldig outcome som jeg så når bildene ble overført til pc
Beste av alt er at det ikke er rigget på noen måte, helt tilfeldig outcome som jeg så når bildene ble overført til pc
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 10 Apr 2010 #7 Hehe, bra! Send det til seksåringene i Nettavisen, så biter de sikkert på..
TenFour ScanFlyer Blue 10 Apr 2010 #8 Her har jeg kommet over en ny "radar " ryggfinne på et av Ryanairs nye basefly. Stasjonert på Rygge sponset av Norwegian. He-He!!
Her har jeg kommet over en ny "radar " ryggfinne på et av Ryanairs nye basefly. Stasjonert på Rygge sponset av Norwegian. He-He!!