I intransfer ScanFlyer Blue 11 Jan 2007 #1 Kanskje vi får et nytt selskap om et år eller to. Litt at strategien blir røpet her: www.vdg.no Luftfart og samferdsel :smokin
Kanskje vi får et nytt selskap om et år eller to. Litt at strategien blir røpet her: www.vdg.no Luftfart og samferdsel :smokin
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 11 Jan 2007 #2 Jaja...blir sikkert flott med en Embraer 100 (hva nå enn det er for noe???)
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 11 Jan 2007 #3 Jaja...blir sikkert flott med en Embraer 100 (hva nå enn det er for noe???) Click to expand... Det tror jeg flere vil lure på også! :clap
Jaja...blir sikkert flott med en Embraer 100 (hva nå enn det er for noe???) Click to expand... Det tror jeg flere vil lure på også! :clap
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 11 Jan 2007 #5 Jeg kan se for meg hvor mye SAS og Norwegian skjelver i buksene når de får høre om dette.^_^ Fyren har planen klar og godtar altså å ikke tjene så veldig mye i begynnelsen når han skal sette inn Embraer 100 (?) på Oslo-Bergen. :wink
Jeg kan se for meg hvor mye SAS og Norwegian skjelver i buksene når de får høre om dette.^_^ Fyren har planen klar og godtar altså å ikke tjene så veldig mye i begynnelsen når han skal sette inn Embraer 100 (?) på Oslo-Bergen. :wink