• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nytt år, nye fly!

Toby91

ScanFlyer Silver
Nytt år, nye fly!

Heisann og vel overstått nyttår! :D

Da er det på tide med noen nye bilder fra flystasjonen, og dagens fangst var 2 Amerikanske Hercules'er av typen MC-130P som hører til på RAF Mildenhall i England :)

Ble en liten tur og knipse noen bilder, samt å snakke med et veldig hyggelig amerikans crew :)

Får vel bare begynne da :) Merk min nye signatur, nice? :lol:

Morsom snute på P modellen
5343857718_c338d2c370_b.jpg

Syns virkelig at de gamle Hercules'ene ser mye bedre ut med bare 4 blader
5343858238_725398c2cf_b.jpg

HDR..
5343249777_f650c82e22_b.jpg

Mitt favotitt bilde, flaks og god redigering gjorde det til et av mine gode bilder :D
5343250425_dcc2b7e0ee_b.jpg

Også litt morsomt å se Gamle Herc'er, de er så korte i forhold til J modellen som vi har :)
5343859858_df5970baf7_b.jpg

5343251241_c62b2a3cf6_b.jpg

5343252349_0daa5bef55_b.jpg

Det var dagens fangt, kommenter gjerne!

Vi snakkes! :D

Mvh Tommy

Re: Nytt år, nye fly!

Supre bilder! Ikke noe mer å si om det! :)
Du er heldig som får komme så nærme flyene

Hørte kraftig,grov og deilig propelldur over Kolsås i dag, men aner ikke om det var noen av disse:8:
Signaturen synes jeg var en morsom og en klar forbedring (men igjen, du vet jo hva jeg syntes om den forrige:cool:)
Flott start på det nye året,Tommy.

Takker for veldig hyggelige tilbakemeldinger, smiler like bredt hver gang noen kommenterer noe på bildene :D

Hørte kraftig,grov og deilig propelldur over Kolsås i dag, men aner ikke om det var noen av disse

Var sikkert en av de, den ene gikk i 2 tiden igår :) og den andre gikk rundt 1 idag, du har rett med lyden, den er deilig og grov, men et forferdelig bråk totalt sett :lol:

Meget pene bilder. Ikke akkurat vakker med den snuta:D

Trodde nordlendinger likte alt jeg :colgate:

Fett med bilder fra MIL. Alltid interessant med bilder fra den kanten. Keep on :lol:

Nordlendinger liker alt, bare der er prosenter i eller det er svensk og har fronten fylt med 1000 meter :), men må si at når vi var på turne i Nord Norge, så var jentene der veldig hyggelige mot oss, funderer litt på om der er mangel på menn deroppe :colgate: , dog for at støtte Putzmeister litt her, så har Nord noen av de peneste jenter i Norge, men det tenker fly gerninger vel ikke på :D, Men har hørt at de ikke liker det Finske folket, vet ikke om det stemmer, for en Nordlending vel svare på :)

Back