Nytt år, nye fly!

Toby91

ScanFlyer Silver
Nytt år, nye fly!

Heisann og vel overstått nyttår! :D

Da er det på tide med noen nye bilder fra flystasjonen, og dagens fangst var 2 Amerikanske Hercules'er av typen MC-130P som hører til på RAF Mildenhall i England :)

Ble en liten tur og knipse noen bilder, samt å snakke med et veldig hyggelig amerikans crew :)

Får vel bare begynne da :) Merk min nye signatur, nice? :lol:

Morsom snute på P modellen
5343857718_c338d2c370_b.jpg

Syns virkelig at de gamle Hercules'ene ser mye bedre ut med bare 4 blader
5343858238_725398c2cf_b.jpg

HDR..
5343249777_f650c82e22_b.jpg

Mitt favotitt bilde, flaks og god redigering gjorde det til et av mine gode bilder :D
5343250425_dcc2b7e0ee_b.jpg

Også litt morsomt å se Gamle Herc'er, de er så korte i forhold til J modellen som vi har :)
5343859858_df5970baf7_b.jpg

5343251241_c62b2a3cf6_b.jpg

5343252349_0daa5bef55_b.jpg

Det var dagens fangt, kommenter gjerne!

Vi snakkes! :D

Mvh Tommy

Re: Nytt år, nye fly!

Supre bilder! Ikke noe mer å si om det! :)
Du er heldig som får komme så nærme flyene

Hørte kraftig,grov og deilig propelldur over Kolsås i dag, men aner ikke om det var noen av disse:8:
Signaturen synes jeg var en morsom og en klar forbedring (men igjen, du vet jo hva jeg syntes om den forrige:cool:)
Flott start på det nye året,Tommy.

Takker for veldig hyggelige tilbakemeldinger, smiler like bredt hver gang noen kommenterer noe på bildene :D

Hørte kraftig,grov og deilig propelldur over Kolsås i dag, men aner ikke om det var noen av disse

Var sikkert en av de, den ene gikk i 2 tiden igår :) og den andre gikk rundt 1 idag, du har rett med lyden, den er deilig og grov, men et forferdelig bråk totalt sett :lol:

Meget pene bilder. Ikke akkurat vakker med den snuta:D

Trodde nordlendinger likte alt jeg :colgate:

Fett med bilder fra MIL. Alltid interessant med bilder fra den kanten. Keep on :lol:

Nordlendinger liker alt, bare der er prosenter i eller det er svensk og har fronten fylt med 1000 meter :), men må si at når vi var på turne i Nord Norge, så var jentene der veldig hyggelige mot oss, funderer litt på om der er mangel på menn deroppe :colgate: , dog for at støtte Putzmeister litt her, så har Nord noen av de peneste jenter i Norge, men det tenker fly gerninger vel ikke på :D, Men har hørt at de ikke liker det Finske folket, vet ikke om det stemmer, for en Nordlending vel svare på :)

Back