Det er Billund lufthavn selv der har skrevet meddelelsen og udsendt den på "via Ritzau" tjenesten. Det med at det er et flyselskab, som i forvejen flyver til Danmark, står heller ikke i meddelelsen. "En haug" på norsk skal i denne sammenhæng oversættes til "et hav", altså at de har vundet mange priser, hvilket de har.
Jeg må blive bedre til det norske. Det sætter jeg bag øret

.
Det der står i overskriften er følgende: "Et velkendt og prisvindende flyselskab, Dansk Industri, Danske Destinationer og Billund Lufthavn afslører en nyhed med betydelige perspektiver for hele Vestdanmark – både erhvervs- og turistmæssigt."
Punkterne "Et velkendt og prisvindende flyselskab". Dette udelukker i sin naturlighed "FlyDubai, idet at selskabet ikke er særlig "kendt" uden for nørdeforum, her i Skandinavien, som Fx Qatar er. Den almene dansker har aldrig hørt om FlyDubai, men derimod har de hørt om Qatar Airways og Emirates.
"Danske destinationer". Denne del kan tolkes, somom at flyselskabet i forvejen er veletableret på danske destinationer. Eller, rettere sagt i København, idet at flyselskaber der flyver til andre danske destinationer, allerede betjener Billund (Hvis Ryanair fjernes fra billedet).
At det har betydelige perspektiver, kunne snildt betyde at det er et selskab med et kæmpe net af ruter ud i verden. Deraf er det at jeg sætter mit odds på det enten er Qatar Airways, eller Iberia, idet at øvrige selskaber af betydning her i Europa allerede er tilstede i Billund.