• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Nyt 2. juledag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbenken på Ris. Havreflarn og kaffe til forumet på morgenkvisten. Huset er ryddet og vasket og vi har null planer før middag i kveld - akkurat slik skal julen være. Nyt i vei:-)

God morgen fra Asker. Starter dagen med espresso og litt julekaker. Foreløpig bare minstemann og jeg oppe. En plikttur til Sandefjord i formiddag. Også må jeg gå over skiparken, før vi stikker til fjells i morgen. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Min tur til å starte dagen med de små, men når urverket viste nærmere 0700 så er det akseptabelt. Tur til Sandefjord her også i ettermiddag for litt juletorsk

God morgen fra Stavanger. Her nytes kaffe sammen med berlinerkranser og kokosmakroner.
Ute ligger et lag av rim på bakken og solen titter snart fram fra åskammen i øst.
Middag blir i 3 tiden og det blir meg som skal mekke til den.
Ha en flott 2. Juledag :-)

God morgon från Gardermoen! Började dagen 04:30 på Radisson Sky City på Arlanda för att flyga mot Düsseldorf över Oslo. Blev dåligt med sömn då jag fastnade framför Sällskapsresan på TV igår kväll förhoppningsvis får man sig en blund nu på turen ner.

Ha en fin annandag jul!

God morgen fra Kristiansund. Rolig og deilig julestemning - som nå straks blir avbrutt av tre stykk tenåringer som skal se nysluppne episoder av «Stranger Things». Løpetur i formiddag og kalkun til middag.

Morn fra Lommedalen. Det ser ut til å ligge ett tåkelag i 100-150 meters høyde, over kommunen. Vi bor i 250 meters høyde så vi har solskinn.
Blir sen frokost, 6 egg er under koking, så skal det klargjøres for foreldre og svigers som kommer til middag. Blir ovnsbakt ørret, med is til dessert og bløtkake etterpå. Jeg får se om jeg rekker å klemme inn en økt i solarium, før gjestene kommer, ellers blir det utsatt til i morgen. Jeg fikk mail om å by på oppgradering med Air Niugini, men tror jeg står over. De har 2-1-2 i biz på denne gamle SAS 767. Jeg er redd vi ikke får sitte sammen, men havner på et merkelig enkeltsete i midten, så da kan det være. Er det mange gamle SAS 767 som fortsatt flyr? Og er det mange andre som fremdeles er i pax versjon?

God morgen fra Gulfen. Herlig middag i går hvor faktisk det sprutet opp på gjestene da en gjeng med delfiner banket opp en gjeng med tarpoons. Føler at vi er med i NGC. Nå er det ut å handle ferskt brød, roastbiff og noen nyplukkede appelsiner til mimosaen. I dag blir det stranden og fine dining på Hooters.

God... nei, strålende "morgen" fra Lillestrøm. Vi stod opp først nå. Nå går Trinity på TV, egg og rundstykker er på gang. Ellers ingen store planer for dagen.

Akkurat sånn det skal være.

Ha en super andre juledag!

• Like
Reactions: EB
Buenos dias fra Buenos Aires. Varmt og godt og sightseeing på programmet. Men først mimosafrokost. Nyt dagen.

God jul alle forumister! Her er juleselskap 3 av 3 nettopp ferdig og jeg ser frem til noen rolige og avslappende dager frem til nyåret. Ferie er tatt ut og fraværsmelding er aktivert på e-posten.

Prosjekt for romjula er å starte på tripreport fra Stavanger til Oslo, via Canada og Fiji.

Back