Nye trafikk-rekorder for SVG

Her vil jeg tro det vil øke mer i årene fremover, stavanger er i vinden etter flere massive olje funn både lokalt å andre steder i norge som gjør at flere internationale selskaper ser på utvidelse/etablering i omerådet.

Her vil jeg tro det vil øke mer i årene fremover, stavanger er i vinden etter flere massive olje funn både lokalt å andre steder i norge som gjør at flere internationale selskaper ser på utvidelse/etablering i omerådet.

Samtidig som turisttrafikken stadig vil nå nye høyder på SVG
stavangerområdet er jo norges mest interessante og hurtigst voksende turistdestinasjon for tiden

Samtidig som turisttrafikken stadig vil nå nye høyder på SVG
stavangerområdet er jo norges mest interessante og hurtigst voksende turistdestinasjon for tiden
Tviler ikke på at turismen til SVG øker, men den neste påstanden er vel drøy.

Tviler ikke på at turismen til SVG øker, men den neste påstanden er vel drøy.

Har en kollega som dagpendler SVG-BGO og han er overrasket over hvor mange turister som er på ruta om dagen. Så det kan virke som at mange starter helt nede i SVG og beveger seg oppover kysten. Alltid tenkt at BGO er første stopp.

Skjønner ikke dette med at det må mer turister til Stavanger for at vi som bor der skal få flere direkteruter ut. Er det da ikke sånn at Ola Normann som reiser fra Stavanger også må reise tilbake igjen? da vil jeg tro en får fylt opp flyet begge veier.

Skjønner ikke dette med at det må mer turister til Stavanger for at vi som bor der skal få flere direkteruter ut. Er det da ikke sånn at Ola Normann som reiser fra Stavanger også må reise tilbake igjen? da vil jeg tro en får fylt opp flyet begge veier.

Det handler vel litt mer om at totalmarkedet må bli litt større før man ser en ruteekspansjon. Flere turister = flere flyplassasjerer totalt = flere flyruter.

Back