Nye SAS uniformer 2025

Someone

Moderator
Medlem
Nylig annonsert i København, men SAS vil få nye uniformer. Så kommer det vel bilder etterhvert.

Screendump fra Insta

2fbd7989f599823e28914b34080edb58.jpg

Er det egentlig noe særlig forskjell på den uniformen og dagens?
Ser jo på Insta at SAS har ulike fotoshoot deltakerne kan delta i med motiver og stories som har med SAs.

Ville tro at om den nye uniformen ble vist frem så ville de hatt en gruppebilde av de ulike uniformene til piloter, kabin og bakkemannskap både for herrer og damer.

Det er ingen ny uniform på bildet her. Det er passasjerer som kan prøve seg som modell i samme stil som den pågående reklamekampanjen.

SAS skifter uniformsleverandør, men designet forblir likt.

På noen av de nye annonsene som SAS kjører nå er det allerede nye skjerf på damene…så noe nytt er på vei.

Skjerf, tørkle - same, same…Anko har jo lovet nye muligheter som kanskje vil heve et og annet øyebryn. Virgin Atlantic tillater jo skjørt på flyvertene sine.

Dette var nitriste greier. Hvordan er det mulig å lage noe så grått og kjedelig! Det ligner på de uniformene som Oslo Sporveier hadde for mange år siden.

Skjerf, tørkle - same, same…Anko har jo lovet nye muligheter som kanskje vil heve et og annet øyebryn. Virgin Atlantic tillater jo skjørt på flyvertene sine.

Kan det være snytefille?!

Dette er vel en ting som ikke påvirker oss så mye, eller som det er så mye å bry seg om. Håper uniformene er praktisk for de som skal bruke de - ser ikke helt hva som er så nytt med de for å være ærlig.

Nytt for meg var at tatoveringer ikke kunne vises før - en grei endring å tillate det.

Ser at menn kan også bruke skjerf nå…

Personlig hadde jeg elsket det ene eller andre «Pattiegonia» eller Chappell Roan-stuntet, men innser at en slik parykk antakeligvis ville vært uforenelig med et effektivt sikkerhetsconsept :colgate:

Kjedelig, de skulle omfavnet den nordiske forkjærligheten for hygge og kos, kjørt på med one piece uniform og tøfler.... kanskje litt lounge wear :D

Dette synes jeg var gjennomgående kjedelig å se på. Hvordan uniformene er å ha på seg, og jobbe i, er vanskelig å si noe om, men betyr jo mye for de ansatte. Utseendemessig hadde jeg forventet noe litt mer spenstig.

Back