Nye reiser, nye modeller;)

Putte

ScanFlyer Blue
Nå som jeg har vært ute og reist igjen så måtte jeg finne modell av de flyene jeg fløy meg. Fant 2 av de 4 jeg fløy med på Hong Kong turen i påsken. Kompenserte det med og kjøpe 3 andre modeller som var fine;)
Modellene er kjøpt på ebay hos en som kaller seg "buchair_best_of_flight" og virker veldig seriøs. Sender ut pakkene veldig fort og tok bare 8 dager før det lå en lapp i postkassa;)

Finnair A340 vi fløy med til Hong Kong. Mumitrollene hadde blåst av eller noe siden de ikke står på den ekte versjonen av flyet lenger.(OH-LQC) Phoenix Models
IMG_8393-1.jpg

IMG_8395.jpg

Og hjem igjen(OH-LQF) Gemini jets
IMG_8391-1.jpg

Her kommer det en jeg har kjempelyst til og reise med. Gemini jets
IMG_8399.jpg

Denne var vakker. Phoenix Models
IMG_8398.jpg

Og til slutt kommer det en morsom en, skulle gjerne reist med denne hvis den var i virkeligheten da;) Phoenix Models
IMG_8397-1.jpg

En sjapp oversikt over flyskapet mitt

Boeing siden, og en A319;)
IMG_8403.jpg

Airbus siden;)
IMG_8404.jpg

Oversikt.
IMG_8405.jpg

Håper noen liker det de ser og kommenter gjerne;)
For de nygjerrige så har jeg skrevet en tripreport om turen her:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=84787

Kanskje jeg skal begynne å samle på modeller... Hva koster de?

Har kjøpt noe klær og sko på ebay før! Men hvordan gjør jeg slik at man kjøper flere ting hos en selger, deretter få en samlet pakke og samlet frakt pris . Slet med å kjøpe 2 par sko hos samme selger med dette problemet da !

Er bare å begynne og spare ,men blir fort dyrt hvis du tar helt av;-)
De modellene jeg har kjøpt koster mellom 30 og 40 dollar, også kommer frakt i tillegg.
Var ikke noe problem og kjøpe flere ting fra samme selger, alt ble samlet automatisk når jeg betalte gjennom paypal og fraktet i en samlet pakke. Fikk sporingsnr også så det var bare og følge pakken på sin vei til postkassa;-)

Da er enda flere modeller bestilt og på vei mot postkassen min, legger ut bilder når de kommer;-)

Back