Har akkurat kommet av DY764 fra Oslo til Trondheim. Jeg merket meg et par ting som jeg mener har endret seg (med forbehold om hukommelsessvikt etter et par års fravær fra Norwegian). Sikkerhetsbriefen på denne innenriksflyvningen gikk kun på engelsk uten sammendrag på norsk og resten av kommunikasjonen fra cabin crew foregikk med engelsk versjon først, så norsk. Er dette ny standard på innenriksflyvninger med det norske selskapet?
I tillegg ble vi (litt) forsinket fra OSL pga overbooking - det er mulig jeg husker feil her òg, men var det ikke så at gamle Norwegian ikke drev med overbooking?
Dette er ikke ment som en surmaget klagesang, men jeg synes det er interessant å høre om dette er endringer i driften eller bare tilfeldige opplevelser [emoji6]
Sent fra min SM-N986B via Tapatalk
I tillegg ble vi (litt) forsinket fra OSL pga overbooking - det er mulig jeg husker feil her òg, men var det ikke så at gamle Norwegian ikke drev med overbooking?
Dette er ikke ment som en surmaget klagesang, men jeg synes det er interessant å høre om dette er endringer i driften eller bare tilfeldige opplevelser [emoji6]
Sent fra min SM-N986B via Tapatalk