Nye Norwegian-nettsider på vei

Andre1980

ScanFlyer Blue
Nye Norwegian-nettsider på vei

Norwegian jobber for tiden med nye nettsider, og har lagt ut en betaversjon som britiske kunder kan velge å bruke.

lenken til de nye sidene er http://beta.norwegian.com/uk/

Ser bra ut, med masse effekter når du skroller ned siden (legg merke til bildene), samt når du trykker rundt. Ser gjennomført ut.

Re: Nye Norwegian-nettsider på vei! - Beta ute med link

Men spørsmålet blir om de lager et nytt rutekart, eller tar de en SAS og bare plotter inn destinasjonene sine, uten å vise hvilke ruter de flyver?

Lover bra, moro at noen i denne bransjen klarer å rydde opp i designet og ikke drukne i linkhelvete... Men appen deres framstår fortsatt som rotete og lite brukervennlig, akkurat der har SAS gjort mye bra! :)

personlig synes jeg hjemmesiden deres var bra, enkel og grei
men appen derimot trenger en overhaling

Norwegian får ny nettside

Kom tilfeldigvis over denne nå... http://beta.norwegian.com

Min erfaring er at Norwegian sin nettside generelt har fungert bra, men en ansiktsløftning er (nesten) aldri å forakte og jeg synes denne ser fin ut.

Last edited:

Det ser ut som designet som brukes på Norwegian Rewards nettsider. Norwegian.no er ok idag, men en ansiktsløftning og bedre rutekart, spesielt påinterkontinentalt burde komme.

Det ser ut som designet som brukes på Norwegian Rewards nettsider. Norwegian.no er ok idag, men en ansiktsløftning og bedre rutekart, spesielt påinterkontinentalt burde komme.

Er vel ikke så rart :) Kommer vel sikkert til å se økt grad av "tjenestebundling" fra Norwegian..

Da er vel den nye siden ferdig og lagt ut.

Man kan nå kun se måneder og ukenummer under "destinasjoner" , før kunne man klikke på feks. uke 49 og se alle destinasjonenes priser på feks 3des..... :(

Nå som man blir tvinga til å bruke denne siden, fant jeg fort ut at den kan beskrives slik D-R-I-T D-Å-R-L-I-G-! Finner jo ikke igjen noe* ...

Når jeg trykker på "destinasjoner" fra menyen... så får jeg kun opp avganger fra Aalborg!

Jeg bor ikke i Aalborg, og ønsker ikke reise derifra!

Får ikke velge annet avreisested, har valgt Alle destinasjoner. Elendig!

Når jeg trykker på "destinasjoner" fra menyen... så får jeg kun opp avganger fra Aalborg!

Jeg bor ikke i Aalborg, og ønsker ikke reise derifra!

Får ikke velge annet avreisested, har valgt Alle destinasjoner. Elendig!

Bare trykk på feltet der det står Aalborg og trykk på den lille X knappen. Deretter skriv de første bokstavene i din avreiseflyplass;)

Re: Nye Norwegian-nettsider på vei

Norwegian jobber nå med nye websider igjen. Synes personlig de nye er et makkverk i brukervennlighet, men også interessant at aux-produkter koster mer på de nye sidene enn de gamle. 120kr i forskjell på rad 1 OSL-MXP i august.

Og det virker enten ikke være mulig eller veldig vanskelig, å endre på seteplassering, selv om man har en flexbillett.
På en booking gjort på den gamle siden, får jeg det enkelt til.

Norwegian jobber nå med nye websider igjen. Synes personlig de nye er et makkverk i brukervennlighet, men også interessant at aux-produkter koster mer på de nye sidene enn de gamle. 120kr i forskjell på rad 1 OSL-MXP i august.

Enig, skjønner heller ikke denne ´forbedringen, DY sine bookingsider har alltid ligget i forkant, men dette opplever jeg som klart dårligere og mindre oversiktlig enn før.

Enig, skjønner heller ikke denne ´forbedringen, DY sine bookingsider har alltid ligget i forkant, men dette opplever jeg som klart dårligere og mindre oversiktlig enn før.

Som fx. at priser for dagen før/etter nå er borte, og at en utsolgt flyvning ikke lenger er merket med `utsolgt´, men der en må skrolle seg gjennom billettypene for å finne ut at det er´, skjønner ikke helt hva de holder på med her.

Back