Originally posted by EB
Men ønsket ikke folk på Sørlandet seg konkurranse på Osloruten til SAS Braathens. London blir jo i en tabloid verden en monopol rute for Norwegian...^_^
Originally posted by Bizflyer
Jeg vil bli overrasket om den ikke kommer samtidig. Hvordan skal de ellers få metall til KRS-London? De tar vel neppe en ferry-flight fra Oslo. Da blir det vel en eller annen norsk by til london til krs og tilbake. Men det høres merkelig ut!
Den som lever vil se!
Er spendt på hvilke priser de vil ta!
Finner det også merkelig at det lokale næringslivet er så positive til det å fly til London for å så å ta andre selskaper ut i verden. For det første er det bare snakk om 3 ganger i uken (og vi vet ikke flytidene enda), Bizbilletter ut av London er 2-3 ganger høyere enn ut av Norge med samme destinasjoner, Man må mest sansynlig bytte flyplass i London og kanskje må man ha en overnatting i tillegg. For de fleste situasjoner må jo alt annet en å bruke KRS-London som en feederrute være håpløst??
BFld
Originally posted by MartinL
Har dette sammenheng med at Norwegian har redusert med 3-4 Ukentlige fra Trondheim til London?
Ja og nei.. Sjekket opp TRD-STN 2 November her nå (første dag for KRS-STN). Ankomst STN 14:20, retur 19:10.. rekker da en runde til KRS der? (BGO-STN og OSL-STN kommer begge for sent for å rekke avgang 19:10, lander i STN hhv 19:25 og 19:30)Originally posted by MartinL
Har dette sammenheng med at Norwegian har redusert med 3-4 Ukentlige fra Trondheim til London?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.