• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny uke nye muligheter

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God morgen fra Singapore. Det gikk overraskende greit å få seg noen timer søvn i natt selv om man sov på ettermiddagen norsk tid. Nå venter en uke med skolering i regi av IATA. Blir forhåpentligvis spennende og lærerikt.

Ønsker alle en flott uke!

God morgen fra hula i Bergen hvor stillheten nytes. Ute ser det ut til å være oppholdsvær.
Nå kun få timer igjen og det blir "øvelse sove" utover dagen før middag hos opphavet i ettermiddag. En dagvakt i morgen venter før bolaget flyr meg til SVG og fortjent fri. 4 vakter i november må da være tilstrekkelig for desember lønna :)
Ha en super mandag :)

God morgen fra Lillestrøm. :) Ny uke og nye muligheter venter. Til lørdag blir det avskjedsflight med 600'en til SAS og i desember venter Japan tur med Lufthansa og ANA. :) Skal prøve Premium economy ned i A350-900 til LH og tilbake blir det ANA med business class. :) Ha en fin en!

Glad mandag fra Ris. Hjemmekontoret åpnes nå og heldigvis står PC`n bed siden av Nespressomaskinen. Mamdagen byr også på en treningsøkt...ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, men ukens varsler lover visst snø i mengder, så det kan jo bli ''koselig''. Synes nå egentlig at vi alt har fått nok jeg da.

Nåvel, her er man uansett oppe. Frokosten er fortært i selskap med en dose nyheter fra inn- og utland, og etter hvert skal man dra seg ut døren for dagens plikter på jobb. I ettermiddag satses det på middag og noen huslige plikter, og utover det bør det forbli en heller rolig start på uken.

En fin fin mandag ønskes.:)

God morgen fra Sørlandet. I dag venter 4 fulle legs med ett gjennomsnitt på 29 diamanter pr tur. Frem med kortet jenter og gutter

Ha en flott start på uka!

Mornings fra Hvalstad. Hjemme igjen etter vært med minstemann 1,5 time i barnehagen, som også er planen resten av uken. Nå nytes en kopp te i ro og fred. I kveld skal det lages litt podcast, ellers lite på programmet. Ha en fin dag

God ettermiddag fra det Bangkokske!

Siste dagen i solen for denne gangen. Har vært en deilig uke i varmen, men i natt venter TG Biz hjem.

God uke ønskes!

God morgen fra bilen. Fin svømmetur over, hjem å få på dressen og deretter kjapt videre til en mottakelse på en ambassade. I kveld blir det nettverksbygging (skoleavslutning for en av arvingene)

God morgen fra Trondheim!
Litt mekking med visualisering av data på kart, litt møtevirksomhet, og vipps, så er mandagen over. En litt tungstartet mandag siden en arving trengte hjelp med noe medisinsk utstyr i 5-tiden og det var litt vanskelig å sove etter det. Menmen, 4 kopper kaffe i kroppen senere og ting begynner å se lysere ut.

Ha en flott mandag!

"God" Mandag.

Jeg forsov meg med 1,5 timer, bikkja har diare og halsen er fluffy. Tåke, kaldt, jeg må forberede selskap og mat til eget jubileum denne uken - og mine medarbeidere renner inn på kontoret mitt non-stop selv om jeg allerhelst trenger ro rundt tett hode i dag :p Meh. Måtte denne dagen raskt være ferdig... :p

I dag venter 4 fulle legs med ett gjennomsnitt på 29 diamanter pr tur.

Nå har jeg hatt sånt kort i noen måneder. Dere er SYKT gode på å vite hvor diamantene sitter på flyet. Selv når jeg flyr et morrafly til Stockholm, hvor det garantert nesten bare er diamanter. Så skryt for det altså! Dere er vesentlig bedre enn andre selskap jeg har fløyet. American Airlines har f.eks samme greie med fri BOB og de husker nesten aldri at jeg er en "Cpt Wazoo"

God morgen fra Lillestrøm. Skikkelig utslitt etter en lang reisesesong med masse events i høst, som ble konkludert med 80 års lag i helgen. Men nå skal det bare spasseres inn til jul.

Ha en fin en

G’moorgen! Begynner så smått å lysne, kaffe og frokost er i kroppen og bikkjene øver høyrøstet krigføring og løper rundt som noen idioter.

Life is good.

Bøtteballettdag i dag, så må til og preppe huset og kjøre et par runder med vaskemaskinen, som har begynt å lage merkelige lyder.

God ettermiddag fra prærien. Denne dagen kinne jo gått riktig ille siden kona hadde fri sammen med meg og vi skulle se på sofa... Virker som vi er ganske enige, nå må den beste halvdelen bare bestemme seg for lengde på den ene delen. Til og med farge er valgt. Da gjenstår det bare å vente på at den kommer på tilbud igjen, var 25% forrige uke, men denne uken er det noe annet på tilbud. Nå skal det lages middag.

29 diamanter på alle turene lukter vel svg-bgo eller noe sånt? Eller kan det egentlig være alle innenlandsruter?

Concorde98: er dette bonus billett, eller finnes det fornuftige priser med ana i prem eco? Synes det alltid virker så innmari dyrt med Ana når jeg sjekker.

Skikkelig utslitt etter en lang reisesesong med masse events i høst, som ble konkludert med 80 års lag i helgen.
Man eldes fort med mye reiseing, ja. Gratulerer med dagen - på tide å pensjonere seg da :lol: :colgate: :drink :stir

Back