• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny uke - ny mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. "Stemplet" inn på kontoret 05:45....og "stempler" vel ikke ut før etter 19:00 en gang....men så er det også innspurten mot ferie:-) Sol og snart 20 grader på Røros - sommeren blir flott tenker jeg!

Mornings fra L1. Til kontoret for å jobbe litt. Sommeren er virkelig her, så varmepumpa hjemme får jobbet litt. Ha en fin dag

God morgen!
fortsatt hjemmekontor som nettopp er åpnet, får nok se hva arbeidsgiver sier seinere i dag. To teams-møter venter.

Nydelig dag igjen! Ha en god en!

Good morning, her starter hjemmekontoret nå og en kopp med Evergood trakte kaffe er i koppen også. Blir spennende å se rutetilbudet til SAS og Norwegian fra 15.juli - kanskje det blir bestilt noen jobb reiser og privatreiser, da jeg ikke har vært utenfor landet siden 2019.

Ha en flott dag videre.

Jan

Morn fra Kolsås. Opp kl 5 for å kjøre kona til toget, det var såpass tidlig at det ble retur til køya etterpå for en liten to-timers powernap. Føler meg ikke helt uthvilt enda så får kanskje gjøre som spanjolene og ta en siesta i ettermiddag.
Kåken er bygget inn i en skråning, så varmepumpen får stå i fred, her er det kjølig og fint for det meste, selv om det hadde vært feil med litt kjøling på soverommet ved leggetid

Hei fra 13 grader og regn på MUC, blir vel sceneskifte så d holder å ankomme Oslo senere i dag. Litt rart å være her, for første gang er det ikke et eneste USA-fly ytterst på G-piren, alt er ganske så søvnig. Men Aegean har begynt å røre på seg igjen, avganger til både Athen og Thessaloniki, kjenner jeg begynner å glede meg til Hellas-ferie i september. :)

Stappa fullt fly opp til Frankfurt nå, føles bra at alle inkl. meg selv og han i midtsetet ved siden av meg har munnbind.

Last edited:
Hei fra bortekontoret i Asker. Mye hage og strand i går har ført til en god gammel solbrendthet som gir deilige Dubai-vibber.

En del gamle reiseregninger skal lages og noen flybilletter skal bookes for neste uke med jobben og så skal det endelig crawles igjen i den nå åpne svømmehallen.

Ha en fin sommerdag.

Ny mandag, ny jobbuke. Men neste mandag og de to neste etter der er det fri!

Gleder meg littegrann til det.

Ha en god en :)

G’morgen. Stille morgen med kaffekos i boblebadet. Pasienten sover fortsatt og pleiersken til Svigerbeistet har akkurat sjekket inn.

Siste innspurt på fridagsektoren før det blir jobbing igjen fra onsdag. Skal egentlig bli litt deilig, kjenner jeg.

God dag fra fergen til Jondal. På vei til Horten og lang uke. Ikke verste været å kjøre i!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back