• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny serie!

enva

Banned
F.o.m Mandag 5. januar sender Tv2 Zebra en ny serie om jagerflypiloter.

Første episode av serien "jetstream" sendes Mandag kveld kl 20.00.

Om serien:
En håndplukket gjeng jagerpiloter har fått en sjansen til å bli med i verdens meste eksklusive klubb av jagerflygere. De skal bli de beste blant de beste, men hvem av dem som kommer seg gjennom måneder med hardkjør, gjenstår å se.
Ni uker etter skolestart overrasker en av rekruttene alle med å slutte. I løpet av timer har en annen fått tilbud om plassen, om han klarer å ta igjen det tapte å holde tritt med de andre gjenstår å se.

F.o.m Mandag 5. januar sender Tv2 Zebra en ny serie om jagerflypiloter.

Første episode av serien "jetstream" sendes Mandag kveld kl 20.00.

Om serien:
En håndplukket gjeng jagerpiloter har fått en sjansen til å bli med i verdens meste eksklusive klubb av jagerflygere. De skal bli de beste blant de beste, men hvem av dem som kommer seg gjennom måneder med hardkjør, gjenstår å se.
Ni uker etter skolestart overrasker en av rekruttene alle med å slutte. I løpet av timer har en annen fått tilbud om plassen, om han klarer å ta igjen det tapte å holde tritt med de andre gjenstår å se.

TOP GUN !!!!:D

har du ikke tv2 zebra kan du se serien på tv2's web-tv, det koster 20 kr per måned elns men du betaler med mobil så det skal være relativt greit.

link til web tv: http://webtv.tv2.no/webtv/

Jeg betaler mitt abonnement med Eurocard, men det er et årsabonnement.

Antar jeg får en ny serie og ta oppvasken til fremover da, hvis dette er verdt å se på...

Har vel aldri direkte blitt beskylt for å være "Lynet"...., så derfor, etter å ha sett 7 episoder så langt, spør jeg:

De som "pinker ut" (som det het på LFS), hvor tar de veien...? En ting er at de tydeligvis aldri får en sjanse til å fly CF-18 igjen, men det virker som om flere av dem har hundrevis, og tusenvis, av timer andre steder.
Går de bare tilbake til andre skvadroner og fortsetter med flyging de gjorde før, eller er det som det synes i tv-serien, at de er tapt for Royal Canadian Air Force for evig og må begynne som trailersjåfører hele gjengen som dropper ut....?

Bare lurer....

Back