FR Ny Ryanair-base: Bristol

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Ryanair åpner sin 20. base, i Bristol, i november. FR starter med to Boeing 737-800 med ruter til 13 byer: Poznan, Wroclaw, Rzeszow og Katowice i Polan. Andre destinasjoner i Øst-Europa er Bratislava, Riga og Budapest. I tillegg kommer Bergamo, Salzburg, Dinard og Porto, pluss Knock og Derry.

Re: Ny Ryanair-base

Jeg ante ikke at Bristoloperasjonene til Ryanair var i ferd med å vokse seg SÅ store. Jeg skal forøvrig reise med selskapet derfra til Dublin 7. juli.:p

og ryktene går (igjen) om base på TRF.... Spennende det også. Ryanair har virkelig fått til store greier på TRF, og selv med noen feilskjer her og der klarer de å skape trafikk av de underligste ruter. DET er imponerende.

Originally posted by CK

og ryktene går (igjen) om base på TRF.... Spennende det også. Ryanair har virkelig fått til store greier på TRF, og selv med noen feilskjer her og der klarer de å skape trafikk av de underligste ruter. DET er imponerende.

Det skjer noe stort på Torp til uka.

Hvis det blir base på Torp, tipper jeg blir med CAs fra Øst-Europa ettersom de blir så dårlig betalt at det er lite aktuelt for nordmenn.

Jeg har hørt rykter om Ryanair base på Torp "i 100 år", men nå er det grunn til å tro at det ikke bare er rykter. Jeg tør nesten å vedde en øl på neste fly og.... til alle sammen dersom jeg tar feil.
Og forresten siden jeg nevner fly og....
Er det ikke på tide med en Burger Blue snart?

IMM

noe mere håndfast info fra insidere på TRF: http://www.facebook.com/group.php?gid=2319763182

Jeg vedder ikke imot imm....så får jeg heller betale for min øl selv;)

Originally posted by CK

noe mere håndfast info fra insidere på TRF: http://www.facebook.com/group.php?gid=2319763182

Lukket gruppe det der CK... Insider info, for insidere.... :rolleyes:

Originally posted by dash-7

Originally posted by CK

:question:

Har noen hørt noe?

Originally posted by HMWK

Originally posted by dash-7

Originally posted by CK

:question:

Har noen hørt noe?

Vet bare at ledelsen i SLH har vært i møte med Ryanair i Dublin på torsdag.
Men det vet vel du???

Ledelsen (styret) var i alle fall i møte med Ryanair i Dublin i forrige uke. Ordførerne i de to eierkommunene pluss lufthavnsjef var merkelig samstemte i sine kommentarer etterpå: "Dette var bare et orienteringsmøte for å bli kjent med hvordan Ryanair tenker." Og: "Nei, vi kjenner ikke til at det skal skje noe spesielt på Torp nå."

Og kanskje har de rett, og da er ryktene grunnløse. Eller så er det noe på gang som ingen vil snakke om ennå ...

Back