• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny rute Molde - Stord

enml

ScanFlyer Gold
Ny flyrute mellom Molde og Stord blir en realitet fra mai av. Det er Atlantic Airways som skal fly på oppdrag fra Aker/Kværner. Foreløpig skal ruten flys i 2 år, men noen rutetider foreligger enda ikke. Les mer HER PÅ MIN SIDE eller her på NRK.

rute og rute. dette er vel mer å regne som faste chartrede flighter, ikke regulær rutetrafikk.

Jan Roar Rød

Fast charter / rute... Fly skal de ihvertfall og det blir muligheter for andre enn Aker/Kværner ansatte å benytte seg av tilbudet. Flyvningene skal gå til faste rutetider. Du skjønte sikkert poenget nutcase... eller ønsket du ikke det kanskje...??

Det er charter akkuart på samme måte som trondheimscharteren og aberdeencharteren på KSU. Om den går til faste tider er irrelevant for det gjør de to nevnte her også. Og charter er benevnelsen på de. Jeg vet for jeg jobber med det :)

hvor ofte skal denne gå? Hver dag? Flere ganger om dagen? En gang i uken?

I første omgang var det snakk om 2 ganger i uken, men det er ingenting som er bekreftet. Men i 2006 kan det bli daglig. Anleggsfasen er på topp gjennom hele 2006 og det er 12.000 personer som skal ha sitt daglige virke der. Ca 5.000 av disse vil komme til Molde med fly. Turnus på 2 uker på og 2 uker av etter hva jeg kan huske sånn i farten.:cheers:

Back