• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny jobb i Widerøe

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Ny jobb i Widerøe

min gamle stilling på salg/markedsavdelingen er lagt ut på nettet. Det er et vikariat, men det gjelder å få foten innenfor. Passer for en tallnerd!

Controller, Salg/ Marked/Distribusjonsavdelingen
I forbindelse med permisjon har vi et ledig vikariat (12 - 14 mnd) i stillingen som controller i Salg/Marked/Distribusjons avdelingen. Stillingen er sentral i avdelingen og har mange utfordrende og spennende oppgaver. Arbeidsssted er i Sandvika.

Arbeidsoppgaver:

- Utarbeide månedlige salgs statistikker
- Utarbeide regnskapsrapporter og avsetninger
- Vurdere utvikling/trender ift budsett og foreslå korrigerende tiltak
- Utarbeide prognoser og salg/marked/distribusjonsrapporter
- Ansvar for oppfølging distribusjonskostnader i WF
- Ansvar for gjennomføring av CPQ i Widerøe.

Ønskede faglige kvalifikasjoner:

- Må like å arbeide med tall
- Inneha analyserende egenskaper
- Regnskaps forståelse og kunnskap
- Strukturert og nøyaktig
- Meste PC verktøy spesielt exel, world, powerpoint m.m
- Erfaring fra flyselskap
- Kjennskap til Amadeus og Res Aid
- Økonomisk utdannelse

Ønskede personlige kvalifikasjoner:

- Høy arbeidskapasitet
- Gode presentasjonsevner
- Selvstendig og ansvarsbevisst
- Evnen til å tenke helhetlig, strategisk og målrettet.
- Godt humør og bidragsyter til et hyggelig arbeidsmiljø
- God teamarbeider

For nærmere opplysninger om stillingen kontakt salgs- & distribusjonssjef Lise Dean på tlf: 67 11 61 87, mob. 415 707 191
Søknad sendes: personalkontoret i Bodø eller stillingledig@wideroe.no
Søknadsfrist: 24 februar 06

Replying to Topic 'Ny jobb i Widerøe'

En litt annen katagori, men Widerøe trenger også crewdisponerere i Bodø: http://wideroe.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=103&I=2253

var innom crewdisp i går, og der var det mange flinke folk.

Så det er en jobb som passer for tallnerder. Burde kanskje søke da. :D Tror jeg oppfyller det første kvalifikasjonskravet som er beskrevet, selv om det i det ofte er slik i matematikken at tallene mer og mer erstattes med bokstaver jo høyere nivået blir. :)

Men det blir nok ikke aktuelt å søke, da jeg ikke oppfyller flere av de andre kravene, samt at både kona og jeg er skjønt enig om at det er uaktuelt å flytte til østlandet.

Vet ikke noe om lønne lengre, men jobbet selv i BOO på besetning fra -88 til -90 og det er gjerne en jobb jeg kunne tenkt meg igjen om jeg skulle gjøre noe annet enn å sitte her oppe i høyden og SE på flyene....

Hmmmm, måtte de bar trenge flere hos NAX på FBU snart

:nor

Back