• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny hobby: Nattevandring på OSL ?

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Ny hobby: Nattevandring på OSL ?

Ferie kan være så mangt. For et par år siden hadde Gardermoen nattlige besøk av en mann som bodde på flyplasshotellet en ukes tid.

- Han sov på hotellet om dagen. Men når mørket kom, vandret han rundt på flyplassen og observerte den noe begrensede nattlige aktiviteten hos oss. Og så gikk han til sengs igjen på hotellrommet når sola sto opp. Han var nok usedvanlig interessert i nattelivet her, humrer Jo Hubro.

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7788822

Ellers synes jeg OSL burde kunne få noen dusjer....

Re: Ny hobby: Nattevandring på OSL ?

Ikke vet jeg om vanlig sikkerhetskontroll, men crew inngang er bemannet 24/7.

Gøyalt at de skrev Jo Hubro i steden for Jo Kobro, passer greit med innholdet også, haha.

Gøyalt at de skrev Jo Hubro i steden for Jo Kobro, passer greit med innholdet også, haha.

HAHA! Informasjonsuglen Hubro! Her er det åpenbart noen journalister som er over gjennomsnittet opptatt av natteliv.

Det er vel flere her som har bedrevet nattevandring på flyplasser "bevæpnet" med kamera eller hva, LN-MOW? Jeg vet at vi har tatt bilder av hverandre natterstid i for 13 år siden ;)

Back