Ny Gemini Widerøe Q400 i 1:400 LN-WDI

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ny Gemini Widerøe Q400 i 1:400 LN-WDI

Slippes 11. august og kan bl.a. skaffes her.

http://www.eztoys.com/wideroe-norway-dash-8-q400-reg-ln-wdi-gemini-gjwif1297-1-400.html

gjwif1297.jpg

Re: Ny Gemini Widerøe Q400 i 1:400 LN-WDI

Nå samler jeg i utganspunktet ikke på så mye europeisk, men denne havner garantert i samlingen min :)

Ser at Waffle Collectibles fortsatt har Herpa sin 1:200 (som kan anbefales).

Burde ikke WF selge disse ombord? I stedet for "disse fine sølvkjedan" ... det er da drøssevis av flyselskaper med respekt for seg selv om selger kvalitetsmodeller "av seg selv" ombord, noe å tenke på?

Det er ganske nøyaktig åtte år siden vi begynte å jobbe med å selge modeller ombord i flyene i WF, så hold for all del ikke pusten YawDamper.:rolleyes:

Det er ganske nøyaktig åtte år siden vi begynte å jobbe med å selge modeller ombord i flyene i WF, så hold for all del ikke pusten YawDamper.:rolleyes:

- Betyr det at det ikke selges modeller ombord per i dag?
(Må spørre for å være helt sikker).

Men noen av oss fikk heldigvis kjøpt Widerøe modell når de ble solgt på nettbutikken til Widerøe før den ble lagt ned. Hva var det den het igjen?

Drømmer om en Dash 8 100 og 300 modell. :)

Interessert i å kjøpe hvis noen har denne til salgs!
Send meg en melding.

Finnes det noen skikkelig modell av WF E2-maskinen?

Foreløpig kun av Lupa i 1:250 skala, typ. snap fit. Har sendt forslag til Gemini Jets som virket lite interessert, og Phoenix models som tok forslaget med et takk. Har ikke sett noen som har mould til E2'en enda, håper den kommer i nærmeste fremtid!

Last edited:

Synes E2 er et pent fly. Og WF har valgt en fin dekor (min oppfatning). Kjøpte plastmodell om bord, men det er jo ikke en «ordentlig» kvalitetsmodell. Skulle gjerne kjøpt en slik!

Flotte bilder av WF modellen . Vi ser i bildene ovenfor. Er det Gemini Jets som har laget den for WF?? Og scale er 1:100. Da er den litt stor.

Back