Ny fusjon på gang?

3cseat

ScanFlyer Silver
Ny fusjon på gang?

Fløy United for 2 dager siden, og la merke til at det fortsatt står Continental flere steder. Kanskje ikke annet å vente siden selskapene fusjonerte for en tid siden. Men jeg ble også servert vin i glass merket EvaAir., og de er jo slett ikke en del av United. Er der ny fusjon på gang? LOL

Re: Ny fusjon på gang?

Ikke uvanlig at man finner litt 'annerledes' cateringutstyr her og der .. det kan både skyldes sløvhet/feil eller at man er tomme for eget og man tar det man har for hånden. Cateringselskapene har jo normalt mange kunder, så de har jo tilgang.

Ikke så vanlig å se glass og 'passasjereffekter' på feil selskap, men skap og traller kan dukke opp de rareste steder. Andre ting også - jeg var i Valdosta ved grensen til Florida og hadde en militærcharter for noen år siden, og der brukte de en strap det sto SAS på til å feste et hundebur... ;)

Sikkert bare cateringen som har byttet om litt. ;)

Det har du sikkert helt rett u. Synes bare det var litt morsomt med så mange Airlines navn på en gang. Faktisk første gang jeg har opplevd det. På tur fra LAS til SFO var alt på stell igjen

Ikke uvanlig at man finner litt 'annerledes' cateringutstyr her og der .. det kan både skyldes sløvhet/feil eller at man er tomme for eget og man tar det man har for hånden. Cateringselskapene har jo normalt mange kunder, så de har jo tilgang.

Ikke så vanlig å se glass og 'passasjereffekter' på feil selskap, men skap og traller kan dukke opp de rareste steder. Andre ting også - jeg var i Valdosta ved grensen til Florida og hadde en militærcharter for noen år siden, og der brukte de en strap det sto SAS på til å feste et hundebur... ;)

Synes bare dette var litt morro. Mistenker flyet var en gammelt Continental 737, så det har nok sin naturlige forklaring. Men glasset var litt overraskende og litt kult synes jeg.

Flere som har opplevd det samme?

Jeg så denne ombord hos Malev for noen år siden. Skyldtes nok mest at den hadde "fulgt" med flyet som var en ex-SAS-maskin.

IMG_0360.jpg

Alltid morsomt med litt eldre utstyr ja, som fortsatt er i
"drift". I blant fått tatt noen bilder, av ex-Braathens og
SAS Braathens-traller, samt Premiair og Scanair, ting som
bare varer og varer. Om bord hos oss på "M/S Color Fantasy"
ser jeg i blant på nattrundene, at det er noe traller osv.
i restaurantene med store "M/S Peter Wessel"-merker osv.

Alltid morsomt med litt eldre utstyr ja, som fortsatt er i
"drift". I blant fått tatt noen bilder, av ex-Braathens og
SAS Braathens-traller, samt Premiair og Scanair, ting som
bare varer og varer. Om bord hos oss på "M/S Color Fantasy"
ser jeg i blant på nattrundene, at det er noe traller osv.
i restaurantene med store "M/S Peter Wessel"-merker osv.

Resirkulering og gjenbruk. Husker jeg hang over bardisken på en nattklubb i MMA på skutten av '80 tallet. De brukte disse rød serveringsbrettene som der stod Braathen S.A.F.E på. Lurer på om det skyldes at crew overnattet i nabolaget:lol:

Waterfront i Oslo hadde en haug gamle Braathens-stoler. Vet ikke om de eksisterer lenger.

Husker jeg fløy tidligere LN-BRA hos Brussels Airlines, med Braathens-gardiner, små Braathens-containere og alle skilt på norsk.

Her i huset ble det funnet en DY ovnsinnsats i fwd galley på en Virgin Australia A332... Var litt usikker på hvordan den hadde endt opp der!

Fløy for vel 30 år siden Malaysian 732, hvor alt var Maersk... På dansk..

Kan legge til at alt på South Africans A340-200 er på tysk. Det var litt morsomt mellom JNB-EZE, så langt fra Tyskland man nesten kommer [emoji1]

Back