K krølle ScanFlyer Crusty 11 Apr 2008 #1 "Ny" fugl på Sola idag Denne fløy for Welcome Air, bilde stjålet på A.net Attachments Air Alps.jpg 12.2 KB · Views: 299
R Roxman ScanFlyer Gold 11 Apr 2008 #2 Re: "Ny" fugl på Sola idag Merkelig.. Welcome Air hadde 2 avganger idag, en som gikk "on-time" i Welcome Air c/s, samt denne i Air Alps.. Noen som vett hvorfor? Last edited: 11 Apr 2008
Re: "Ny" fugl på Sola idag Merkelig.. Welcome Air hadde 2 avganger idag, en som gikk "on-time" i Welcome Air c/s, samt denne i Air Alps.. Noen som vett hvorfor?
Lennart ScanFlyer Rusty 12 Apr 2008 #3 Re: "Ny" fugl på Sola idag Synd eg mista den der ja Hadde en kunde som var tørst, måtte absolutt på polet og hente noe rødt, og hjem igjen Da var Alps'en fløyet......
Re: "Ny" fugl på Sola idag Synd eg mista den der ja Hadde en kunde som var tørst, måtte absolutt på polet og hente noe rødt, og hjem igjen Da var Alps'en fløyet......
B767 ScanFlyer Gold 12 Apr 2008 #4 Re: "Ny" fugl på Sola idag Såg den fløy over huet mitt.. og begynte å lure .. ka e det der.. .. og nå jaha.. Air Alps.. hmm ok .. synd eg ikke va på plass..
Re: "Ny" fugl på Sola idag Såg den fløy over huet mitt.. og begynte å lure .. ka e det der.. .. og nå jaha.. Air Alps.. hmm ok .. synd eg ikke va på plass..