Ny forhandler

Hei,

Jeg vil gjerne introduser meg her for jeg er eier av nettbutikken Rob Mulder snakker om. Jeg har flyttet til Norge i oktober i fjor og i februar har jeg startet opp nettbutikken.

Jeg har blant annet Alclad2 farger, plastmodeller fra HobbyBoss, Trumpeter, Hasegawa og Italeri, tremodeller fra Guillows og flere mer. Vennligst se på nettsiden hva vi kan levere dere.

Jeg prøver å lagre et variert og interessant samling av plast og tre-modeller. Jeg skal med butikken til IPMS Skala i Drammen i 9 og 10 mai og hoper å møte mye Norske modellbyggere der. Det er mulig å lagre forhåndsbestillinger i nettbutikken så jeg kan ta med denne byggesettene for dere. For jeg må kanskje ha settene leveres fra leverandøren min er det mulig å bestille for IPMS Skala til 23 april.

Spesielt for Skala 2015 gi jeg 15% rabbat til alt som er forhandsbestilt i butikken. Hvis du fylle inn rabattkupongkode "ipms" så far du rabatt.

MM1-300x288.jpg

Med vennlig hilsen,

Martijn van den Bosch
www.murena-modellbygg.no

Nå er det endelig faktisk sommer her på sørlandet og derfor gir vi 20% rabatt på alt i handlekurven til 21. juni. Vennligst bruk rabattkuppong-kode "sommer".

11406180_1589072024714333_786973605673091922_o.jpg

Med vennlig hilsen,
Martijn van den Bosch

Back