ARN - BCN 5/7 from 27 March '22, 6/7 from June '22
ARN - FCO 4/7 from 27 March '22
ARN - PMI 6/7 from 27 March '22, 7/7 from May '22
ARN - NCE 3/7 from 27 March '22, 4/7 from May '22
ARN - CPH 11/7 from 27 March '22
ARN - AGP 3/7 from 28 March '22, 4/7 from May '22, 5/7 from June '22
ARN - BHX 2/7 from 28 March '22, 3/7 from May '22
ARN - GDN 2/7 from 29 March '22
ARN - ALC 2/7 from 30 March '22, 3/7 from May '22, 4/7 from June '22
ARN - PRN 1/7 from 02 April '22
ARN - FAO 2/7 from 07 May '22
ARN - BER 5/7 from 03 June '22
Har vel ikke lagt inn noen andre priser enda, vanlige priser dukker nok opp snartDet som ligger ute på hjemmesiden, dog virker alt være til «fullpris», er: BCN, FCO, PMI, NCE, CPH, AGP, BHX, GDN, ALC, PRN, FAO og BER
Mulig det bare var falsk alarm? Nå er de borte fra Eurowings sine sider
Er dette for å fylle tomrommet etter Norwegian? Heftig leisure satsing, men klart Eurowings kan også like kjapt trekke seg ut om det ikke svarer seg.
Interesting. Any particular reason for this sudden low-cost airline increase in Arlanda?
For sure not only the (temporary?) weakness of Norwegian!
Maybe SAS not giving enough weight to the European network?
Det kommer många saker på ARN i alla fall i framtiden.
-Eurowings ny bas.
-Ryanair bygger upp domestik
-Norwegian slåss för sin överlevnad
-Finnair som planerar en LH satsning...
Man undrar vad politkerna tycker om det
Tror jeg ville forandret dette litt. Spesielt punktet:
Det er verre stilt med SAS som har nesten 40 MRD i gjeld, og styrer mot en Ch.11 ordning.Financial net debt
At July 31, 2021, financial net debt amounted to MSEK
27,144 (18,899), an increase of MSEK 8,244 since
October 31, 2020. The increase was primarily attributable to the negative cash flow before financing activities
of MSEK 7,414
Tror heller ett svakt SAS som gjør at "gribbene" samles rundt det døende dyret.....