Ny Eurobonus Pointbooster 2012

JoeW

ScanFlyer Rusty
Fikk naa i morges mail om ny pointbooster for mars-mai. Som fortsatt EBB kan den neppe vaere veldig targeted. Dessuten gaar jo denne kampanjen over hele tre maaneder, hvilket vel er mer enn den forrige (paa godt og ondt -- da det jo er vanskeligere aa estimere saa langt frem i tid...).

Re: Ny Eurobonus Pointbooster

Og hva gikk den ut på da?
Selv har jeg ikke fått noen e-post om dette. Men det pleier jeg jo aldri å få heller!:rolleyes:

BF:cool2

Ellers identisk med tidligere point boosters -- estimer antall flighter i perioden i hhv economy og extra/biz, med 300/1200 ekstrapoeng per flight.

1. mars - 31. mai står det her, 2000 per Extra/Biz flight og 300 i Eco. Glimrende, fikk nylig 8000 poeng fra forrige boosteren, så rett på igjen.

Ellers identisk med tidligere point boosters -- estimer antall flighter i perioden i hhv economy og extra/biz, med 300/1200 ekstrapoeng per flight.

Der er en forskjell. Jeg får 300/2000 i denne kampanjen.

Denne invitasjonen er personlig og kan ikke videresendes - står det i mailen, så den er nok targeted...

Lurer på hvordan de velger ut hvem som skal få og hvem som ikke skal få?
Kanskje de vil at jeg skal fly mindre med dem, siden jeg aldri får slikt?
Er det rart at jeg drikker??

BF:cool2

Forventer en e-post fra SAS ila. dagen, hvis ikke kan de se langt etter mine penger fremover, og det er faktisk planlagt en god del turer (3 x tur/retur USA, Manchester, Wien, Zurich, Munchen etc.).

Klokken tikker, SAS....

Lurer på hvordan de velger ut hvem som skal få og hvem som ikke skal få?
Kanskje de vil at jeg skal fly mindre med dem, siden jeg aldri får slikt?

Jeg lurer på det samme... Har aldri fått slike targeted kampanjer. Er EBG på 10. året, så det ligger kanskje noe der. Ms. Vegas73 og dattera vår på 6 år er også EBG på 3. året, men begge de har fått denne kampanjen. Ja, ja...

SAS tror de er smarte. Skal få opp reiseaktiviteten til folk, men samtidig være gjerrig på bonuspoengene :rolleyes: Takket være det vidunderlige internettet avsløres imidlertid strategien, og de som reiser mest - og dermed ikke får tilbudet - kan demonstrativt fly med Norwegian, Lufthansa, BA etc. i den aktuelle perioden :)

Hadde jeg hatt Facebook, skulle jeg lagt ut melding på Facebook-siden deres for hver booking de gikk glipp av :lol:

Venter fortsatt på e-post, SAS...

Har lest gjennom tilbudet og ser kun begrensningen om at det ikke gjerlder for bonusreiser, det står ikke noe om at jeg ikke skal kunne tjene poeng for reisen med andre bonusordninger. Kan jeg virkelig få poengene for flighten på Uniteds Milage Pjus og så få boosterpoeng på Eurobonus på samme flight?

Har lest gjennom tilbudet og ser kun begrensningen om at det ikke gjerlder for bonusreiser, det står ikke noe om at jeg ikke skal kunne tjene poeng for reisen med andre bonusordninger. Kan jeg virkelig få poengene for flighten på Uniteds Milage Pjus og så få boosterpoeng på Eurobonus på samme flight?

Hvordan skal Eurobonus vite om du har flydd da hvis du registrerer reisen på UA MP ? Du kan jo spørre SAS, men jeg ser ikke helt hvordan du skal få til denne "double-dip" en her.

Står da ganske klart i e-posten at du kan få disse ekstrapoengene i tillegg til dine vanlige EuroBonuspoeng

Altså ingen mulighet til å registrere reisen på annet enn EuroBonus for å få disse ekstrapoengene

Forventer en e-post fra SAS ila. dagen, hvis ikke kan de se langt etter mine penger fremover, og det er faktisk planlagt en god del turer (3 x tur/retur USA, Manchester, Wien, Zurich, Munchen etc.).

Klokken tikker, SAS....

Jeg får sjeldent slike tilbud av SAS, så her er jeg snart ferdig med jobben med å tømme kontoen. :)

-A

Jeg lurer på det samme... Har aldri fått slike targeted kampanjer. Er EBG på 10. året, så det ligger kanskje noe der. Ms. Vegas73 og dattera vår på 6 år er også EBG på 3. året, men begge de har fått denne kampanjen. Ja, ja...

Har du eller har du hatt TravelPass? Da er du en av de beste kundene til SAS, og dermed minst viktig når det gjelder alle former for kampanjer. :)

Back